Kā sadedzināt trans taukus

Nepiesātinātās taukskābes ir iesaistītas prostaglandīnu veidošanā - vielas, kas ir atbildīgas par mūsu imūnsistēmas darbību. Piesātināto tauku spēja sacietēt tiek plaši izmantota konditorejas un maizes rūpniecībā. Protams, es vienalga arī par uzturu un atpūtu, un es domāju, ka tas viss strādāja tik labi kopā. Jums ir nepieciešams liels daudzums veselīgu tauku, kas, pretēji plaši izplatītajam uzskaitei, neradīs tauku.

Kā tauki iederas jūsu veselīgajā diētā.

kā zaudēt sēžamvietas svaru

Kathleen M. Vai visas mūsu svara zuduma problēmas tiktu atrisinātas, ja mēs vienkārši noņemsim taukus no mūsu uztura? Diemžēl tas nav tik vienkārši.

Zaudēt svaru ar sporta piedevām sievietēm. Sporta uzturs sievietēm. Sporta uzturs svara zudumam

Mums tiešām ir vajadzīgi tauki - patiesībā mēs nevaram dzīvot bez tiem. Tauki ir svarīga veselīga uztura sastāvdaļa: tie nodrošina būtiskas taukskābes, saglabā mūsu ādu mīkstu, piegādā taukos šķīstošos vitamīnus un ir lielisks enerģijas avots.

Rub it on your big belly for 3 days and all the fat accumulated in it will melt

Bet tas ir viegli sajaukt par labiem taukiem un sliktiem taukiem, cik daudz tauku mums vajadzētu ēst, kā izvairīties no artēriju aizsērēšanas trans-taukiem un lomu omega-3 taukskābēm sirds veselībā. ASV Lauksaimniecības ministrijas Tā kā tie ir tik labi, ka tie ir plaši pieejami mūsu pārtikas apgādē.

laba degustācija svara zudums pārtikas produkti

Tauki palielina pārtikas garšu un dod mūsu mutēm brīnišķīgu sajūtu, kas ir tik apmierinoša. Vai uztura tauki padara jūs tauku?

  1. Treniņš, kas sadedzina vēdera tauku - Spēks -
  2. Šķidrums: minerālūdens, zaļā tējasulas, kokteiļi, zāļu tējas.
  3. 5 IEMESLI, KĀPĒC JUMS IR APNICIS STRĀDĀT - VESELĪBA-FITNESA
  4. Riteņbraukšana Uzturs: lieli tauku nagi - Veselība un uzturs
  5. Vai Piesātinātie Tauki Ir Cietie Vai Šķidrie? -
  6. Pārbaudiet tauku zudumu rokasgrāmatu
  7. Tauki ne tikai kalpo vielmaiņas funkcijai, bet arī spēlē strukturālu lomu šūnu membrānu izveidē.
  8. Nojumes svara zudums

Tātad jūs varētu pieņemt, ka tauki ir vainojami par aptaukošanās epidēmiju, kas tagad skar mūsu tautu. Faktiski tauki ir tikai daļa no problēmas.

Aptaukošanās ir daudz sarežģītāka nekā tikai vienas barības vielas pārēšanās.

Bet tik daudz es rūpētos par pieaugošo muskuļu masu, ka divas nedēļas, tagad es to izmantot regulāri. Mans spēks un izturība faktiski sistemātiski palielina muskuļu masu kidding, kas motivē mani vēl intensīvāku izmantošanu. Es plānoju realizēt visu 5 nedēļu cikls, un es ceru uz rezultātiem. Nedēļas laikā es pavadīt sporta zālē katru brīdi, pat pēc stundām. Tā zaczołem pat apmeklēt spēles, bet līdz šim vienmēr ir bijis labāks nekā man.

Ēšana vairāk kaloriju - no taukiem, ogļhidrātiem, olbaltumvielām un alkohola - nekā jūs sadedzināt, izraisa svara pieaugumu. Vienkārši runājot, cilvēki, kuri saņem maz fizisko aktivitāti un ēd lielu kaloriju daudzumu, gatavojas palielināt svaru.

VESELĪBAS spēks PROFILE

Ģenētika, vecums, dzimums un dzīvesveids arī sver svara pieauguma formulu. Tas nozīmē, ka uztura taukiem ir nozīmīga loma aptaukošanās jomā. Tauki ir kaloriju blīvi, kā sadedzināt trans taukus kalorijas uz gramu, bet ogļhidrātiem un olbaltumvielām ir tikai 4 kalorijas uz gramu, un alkoholam ir 7 kalorijas uz gramu.

Taukus ir viegli pārēsties, jo tie slēpjas tik daudzos ēdienos, kurus mēs mīlam: franču kartupeļi, apstrādāti pārtikas produkti, kūkas, cepumi, šokolāde, saldējums, biezi steiki un siers.

Un pārāk daudz tauku ēšana vairāk nekā paplašināt mūsu viduslīnijas. Mūsu mīlas dēka ar taukiem ir veicinājusi 2. Turpinājums "Pārtikas tauku veidu izvēle ir viens no svarīgākajiem faktoriem, lai samazinātu sirds slimību attīstības risku," saka Tuftsas universitātes pētnieks Alice Lichtenstein.

Iesaiņoju tos kopā

Bet, izvēloties veselīgākus taukus, jūsu sirdij ir labāk, ja runa ir par jūsu vidukli, viss taukiem ir aptuveni tikpat daudz kaloriju. Un samazinot kopējo tauku saturu diētā, tas ne tikai palīdz izšķirt mārciņas, bet arī palīdzēs jums dzīvot ilgāk un veselīgāk. Katrā grupā ir vairāki citi tauku veidi. Sāksim ar labiem puišiem - nepiesātinātiem taukiem. Nepiesātinātie tauki ietver polinepiesātinātās taukskābes un mononepiesātinātos taukus.

svara zudums banana milkshake

Gan mono- gan polinepiesātinātie tauki, ja tie tiek lietoti mērenā veidā un izmantoti piesātināto vai trans-tauku aizvietošanai, var palīdzēt samazināt holesterīna līmeni un samazināt sirds slimību risku. Polinepiesātinātie tauki, kas galvenokārt atrodami augu eļļās, palīdz samazināt holesterīna līmeni asinīs un triglicerīdu līmeni - īpaši, ja tos aizvieto ar piesātinātiem taukiem.

1. Jūs darāt to pašu veco lietu

Viens no polinepiesātināto tauku veidiem ir omega-3 taukskābes, kuru potenciālie ieguvumi sirds veselības jomā ir pievērsuši lielu uzmanību. Omega-3 ir atrodamas taukainās zivīs lasis, forele, sams, makrelekā arī linu sēklām un valriekstiem.

Un tā ir zivis, kas satur visefektīvāko, "garās ķēdes" tipa omega American Heart Association iesaka katru nedēļu ēst 2 porcijas tauku zivju. Paturiet prātā, ka jūsu divreiz nedēļas zivis nedrīkst būt ceptas dziļā taukā!

Kategorija: tauki | ansisegle.lv

Vislabāk ir iegūt omega-3s no pārtikas, nevis piedevas, Lichtenstein saka: "Izņemot cilvēkus ar konstatētu sirds slimību, nav datu, kas liecinātu, ka omega-3 bagātinātāji samazinās sirds slimību risku. Vidusjūras valstis patērē daudzas no tām - galvenokārt olīveļļas veidā - un šī uztura sastāvdaļa ir kreditēta ar zemu sirds slimību līmeni šajās valstīs.

Mononepiesātinātie tauki parasti ir šķidri istabas temperatūrā, bet cietina, ja tie ir atdzesēti. Šie sirds-veselīgie tauki parasti ir labs antioksidanta E vitamīna avots, kas bieži vien nesatur amerikāņu uzturu.

sirdsdarbības svara zudums keto

Tos vai jūs sadedzināt taukus aizmigt atrast olīvās; avokado; lazdu rieksti; mandeles; Brazīlijas svara zuduma intervences Indijas rieksti; sezama sēklas; ķirbju sēklas; olīvu, rapšu un zemesriekstu eļļas.

Ir divu veidu tauki, kas ir jāēd ēst taupīgi: piesātinātās un trans-taukskābes. Abi var paaugstināt holesterīna līmeni, aizsprostot artērijas un palielināt sirds slimību risku. Piesātinātie tauki ir atrodami dzīvnieku izcelsmes produktos gaļa, mājputnu āda, augsta tauku satura piena piena saimniecības svara zudums un olas un augu taukos, kas ir šķidri istabas temperatūrā, piemēram, kokosriekstu un palmu eļļas.

Lihtenšteina iesaka izmantot šķidras augu eļļas dzīvnieku vai daļēji hidrogenētu tauku vietā.

Ķīmiskais grims

Arī šajās dienās mēs daudz dzirdam par trans-taukskābēm vai trans-taukskābēm. Ir divu veidu trans-taukskābes: dabā sastopamais veids, kas atrodams nelielos daudzumos piena un gaļas produktos; un mākslīgais veids, kas rodas, kad šķidras eļļas tiek sacietētas par "daļēji hidrogenētiem" taukiem. Dabiskie trans-tauki nav bažas veids, jo īpaši, ja izvēlaties piena produktus ar zemu tauku saturu un liesās gaļas.

Īstais satraukums amerikāņu diētā ir mākslīgie trans-tauki. Tie tiek plaši izmantoti cepšanai, ceptajām precēm, cepumiem, saldējumiem, krekeriem, iepakotiem uzkodu ēdieniem, mikroviļņu popkornam un dažiem margarīniem.

Kā izpildīt Kettlebell Clean and Press vingrojumu? (Septembris 2021).

Turpinājums Daži eksperti uzskata, ka šie tauki ir kā sadedzināt trans taukus bīstamāki nekā piesātinātie tauki. Pētījumi liecina, ka pat nelieli mākslīgo trans-tauku daudzumi var palielināt sirds slimību risku, palielinot ZBL "slikto" holesterīnu un samazinot HDL "labu" holesterīnu.

Amerikas Sirds asociācija AHA iesaka ierobežot trans-tauku daudzumu līdz mazāk nekā 2 gramiem dienā, ieskaitot dabīgos trans-taukus. ASV diētas vadlīnijas vienkārši iesaka, lai trans-tauku patēriņš būtu pēc iespējas zemāks. Joprojām, trans-tauku likvidēšana nav burvju lode, saka eksperti.

Labi tauki pret sliktiem taukiem - Diēta - Svara Vadība -

Kurš tauki ir kas? Lielākā daļa pārtikas produktu satur tauku kā sadedzināt trans taukus, bet tiek klasificēti pēc dominējošajiem taukiem. Šajā diagrammā ir uzskaitīti nepiesātināto tauku labvēlīgie avoti, kā arī daži tauku piemēri, no kuriem vēlaties izvairīties.

kā tonēt seju pēc svara zuduma

Piesātinātie tauki vai trans-taukskābes.