Hiit vs svara apmācību tauku zudumu

Patiesībā viņi ne tikai vēlas iegūt spēka un muskuļu masas palielināšanas rezultātus; vai ideāls estētiskais standarts konkursu uzvarēšanai. Jūs domājat, ka tas, par ko līdz šim esam runājuši, izklausās pārāk labi, lai būtu patiesība, vai ne? Grupu riteņbraukšanas vingrinājumus parasti veic slēgtā telpā.

Bet, lai pēc iespējas ātrāk sasniegtu savu mērķi, jums tas ir jāaizmirst avārijas diēta. Tas ir tāpēc, ka stratēģiski pielāgot diētu un vingrojumu plānu, nevis taupīt kalorijas un vingrinājumus, tas ir ātrākais veids, kā degt taukus un tos noturēt, saka Torejs Armuls, RD Uztura un diētikas akadēmijas pārstāvis.

hiit vs svara apmācību tauku zudumu

Tāpēc, pat ja jūs ātri zaudējat diētu, zaudējat piecas mārciņas nedēļā, šis svars atgriezīsies ātrāk nekā jūs varat teikt: 'Es neēdu ogļhidrātus. Lūk, kā ātrāk sasniegt mērķa svaru, nezaudējot prātu. Alyssa Zolna Saskaņā ar nelielu pētījumu, kas publicēts žurnālā Internālās medicīnas gadagrāmatascilvēki, kuri divas nedēļas gulēja 8,5 stundas naktī, zaudēja vidēji gandrīz divreiz vairāk svara nekā dalībnieki, kuri gulēja 5,5 stundas naktī, neskatoties uz to, ka viņi ievēroja to pašu diētu un treniņu plāns.

Saīsinājums SARM apzīmē angļu valodas terminu Selektīvais androgēnu uztvērēja modulators, kas brīvi tulkots portugāļu valodā, ir selektīvs androgēnu receptoru modulators. Tas darbojas kā zāļu veids, kas līdzīgs anaboliskajiem steroīdiem. SARM var uzlabot muskuļu paplašināšanās ātrumu un arī tauku zudumu, taču šiem procesiem tas darbojas vieglāk nekā anabolisks.

Tas ir tāpēc, ka, kad jūs labi izgulējaties, jūsu bada hormoni, piemēram, grelīns un leptīnspaliec pārbaudē. Tas nozīmē, ka jūs nepamodīsities pēkšņi alkstot bekonu, olu un sieru.

hiit vs svara apmācību tauku zudumu

Sāciet strādāt, lai sasniegtu savus mērķus ar mūsu ķermeņa pulksteņa diēta. Vairāk par Turklāt pētījums, kas publicēts Klīniskās uztura žurnāls atklāja, ka cilvēki, kuriem nepietiek Gulēt tajā dienā apēda vidēji papildu kalorijas.

Kad jūsu ķermenis ir saspringts, kortizola līmenis paaugstinās, liekot ķermenim uzglabāt taukus aizsardzībai, saka Shore.

hiit vs svara apmācību tauku zudumu

Lai gan tas varētu būt noderīgi Amazon, tas neglābs jūs no priekšnieka e-pastiem. Krasts iesaka dziļa deguna elpošana atpūsties.

hiit vs svara apmācību tauku zudumu

Ieelpojiet un izelpojiet dziļi no deguna, pavadot piecas līdz astoņas sekundes katram ieelpam un piecas līdz astoņas sekundes katram izelpai. Alyssa Zolna Bieži ēdot maltītes palīdz apkarot tauku pieaugumu, dodot ķermenim ilgstošu enerģiju un novēršot intensīvu izsalkumu, kas noved pie neracionālas pārtikas izvēles un pār ēšanusaka Armuls.

hiit vs svara apmācību tauku zudumu

Katrā ēdienreizē pusi no šķīvja piepildiet ar augļiem un dārzeņiem, vienu ceturtdaļu ar pilngraudu un vienu ceturtdaļu ar liesa olbaltumvielapiemēram, pupiņas, rieksti, olas, zivis un mājputni, viņa saka.

Šie barības vielām bagātie hiit vs svara apmācību tauku zudumu palielina piesātinājumu, palēninot pārtikas gremošanu un uzsūkšanos kuņģī, kas galu galā noved pie mazāk patērēto kaloriju un vairāk svara zuduma.

Kopējais laiks: 9 min Kā-tos: Skrandis karājas tīri: turiet stieni, roku plecu platumā, augšstilbu priekšā. Eņģes pie gurniem un saliekšana uz ceļiem, lai bārs pazeminātu virs tiem. Pēc tam sprādzienbīstami paplašiniet gurnus, vienlaicīgi plecu plecu plecu nospiedumu un barības taisnības palielināšanos pie ķermeņa. Kad josla sasniedz krūtīs līmeni, pagriežot elkoņus un atliecot plaukstas locītavu, lai noķertu joslu plecu līmenī, plaukstas saskaras ar griestiem. Saspiediet gurnus un ceļgalus, kad uztverat bāru, lai absorbētu triecienu.