Veselīga svara zudums 12 nedēļām. Klasiskās diētas variants

Bez šī pēdējā faktora jūs diez vai varēsiet radīt enerģijas nelīdzsvarotību veselīgā veidā. Lai mazliet atvieglotu pārejas režīmu, jūs varat atrast veselīgu alternatīvu nevēlamajai pārtikai. Vai nav reāli Bez šaubām, viena no visbiežāk sastopamajām kļūdām nav reālistiska. Varbūt vairāk atkarībā no cilvēka. Iegūstiet spēku un pacietību.

12 bieži sastopamas kļūdas, kad diēta zaudē svaru

Roberts Lūsis Cik reizes viņi ir teikuši pasaulei, ka diētas nav labas ne ķermenim, ne psihi. Šķiet, ka ārkārtīgi daudzām pieejām svara zaudēšanai jau sen vajadzētu izzust bezgalīgas veselīga dzīvesveida un mērenības veicināšanas vidū.

Kā zaudēt 10 mārciņas 3 nedēļās: 20 vienkārši padomi Kā zaudēt 10 mārciņas 3 nedēļās: 20 vienkārši padomi Svara zaudēšana ir kļuvusi par lipīgu neskaidrību, pretrunīgas informācijas un mītu tēmu. Pirms jūs to zināt, jūs esat nonācis avārijas kursa diētā un nokļūsiet no kurienes! Ilgtspējīgs svara zudums nav iedoma diēta vai programma, tas ir dzīvesveids. Izmantojot šos 20 pārbaudītos svara zaudēšanas padomus, jūs varat zaudēt 10 mārciņas 3 nedēļu laikā.

Bet, diemžēl, cilvēki ne vienmēr rīkojas gudri. Ir tāda anekdote: "Ja sieviete ieturēja diētu, sāka pumpēt presi, tas nozīmē, ka viņa pēc divām stundām dosies pie jūras. Ikviens zina par sekām svara pieauguma, sliktas veselības un ēšanas traucējumu veidā, taču reti kurš to attiecina uz savu kontu. Daži no sirds tic, ka problēma viņus neskars, neapzinās visu iespējamo seku mērogu. Un kāds slepeni pat priecājas par iespēju sevi sodīt par kaut ko dziļi personisku.

  • Ultravioletā gaismas svara zudums
  • Slimības, kas saistītas ar vielmaiņas traucējumiem organismā.
  • Vai jums vajadzētu tīrīt ābolu sidra etiķi?
  • KĀ ZAUDĒT 10 MĀRCIŅAS 3 NEDĒĻĀS: 20 VIENKĀRŠI PADOMI - DIĒTA UN UZTURS
  • Ēd un zaudē svaru: 7 populārākie veselīga svara zaudēšanas uztura triki
  • Labākais veids kā sekot līdzi svara zudumam
  • Ir sviedri veselīgu svara zudumu
  • Priekšmeti Kopsavilkums Mērķis: 2 nedēļu ilgas HCA ikdienas lietošanas ietekmes novērtējums uz liekā svara vīriešu un sieviešu enerģijas patēriņu un sāta sajūtu.

Īsāk sakot, cilvēku galvās ir daudz iemeslu, kāpēc viņi meklē ekstremālus un nedrošus svara zaudēšanas veidus, un jūs joprojām varat atrast neticamus diētu piemērus internetā. Jūsu mokas apstiprina ārsti Starp organismam kaitīgajām diētām ne tikai tās, kas vairumā cilvēku izraisa tauku dedzināšana citronu ūdens recepte un līdzjūtību, piemēram, "Šokolāde" vai "Kefirnaja".

Vislielākās briesmas rada šādas sistēmas, kurās tiek nodrošināti racionāli un pat zinātniski pamati, kurus atbalsta daži profesionāli diētas speciālisti. Ja sistēma principā nedarbotos, tai nebūtu sekotāju un dabiskā atlase to atstātu ārpus uztura zinātnes evolūcijas. Bet noteikts procents svara zuduma ekstremālā uztura efektivitātes dažām svara zaudēšanas grupām un rada vislielākās briesmas iesācējiem, kuri vēlas tūlītējus rezultātus.

Diēta īkšķim Viena no ārkārtas svara zaudēšanas diētu iespējām ir mazkaloriju. Šādas diētas ietver visas sistēmas, kas ietver diētas kaloriju ierobežošanu zem tā sauktā "bāzes metabolisma" - t. Parasti skaitļi šādās diētās rotē ap — kcal dienā atkarībā no dzimuma, vecuma, fiziskās aktivitātes līmeņa.

Diezgan bieži klīnikas un ražotāji piedāvā gatavus iepakojuma risinājumus šādām diētām, kur viss ēdiens tiek aizstāts ar tūlītējiem kokteiļiem, zupām un īpašiem bāriem. Lielveikalos īpašus nedēļas komplektus var atrast diētiskās pārtikas sadaļās.

Zema kaloriju diētas "mājas lietošanas" gadījumos kaloriju patēriņš visbiežāk ir vienīgais parametrs, kas novērtē svara zaudēšanu.

Iecienītās diētas priekšrocības un trūkumi

Barības vielu līdzsvars un pārtikas kvalitāte parasti tiek ignorēta. Šādas diētas rezultātus apraksta vadošā eksperte Ketlīna M. Ja cilvēka ķermeņa masas indekss pārsniedz 30, straujš kaloriju samazinājums ļaus viņiem zaudēt svaru ar ātrumu 1, 5 līdz 2 kg nedēļā un apmēram 20 kg 12 nedēļu laikā. Zaudējot šo masu, var uzlabot negatīvos apstākļus, kas saistīti ar lieko svaru: diabēts, augsts asinsspiediens, augsts holesterīna līmenis asinīs.

Tomēr šis svara zudums ir pilns ar daudzām blakusparādībām. Un ilgtermiņā mazkaloriju diēta nav efektīvāka par mērenu diētu. Pēc 4 nedēļu zemas kaloritātes ēdienreizēm var parādīties tādi simptomi kā nogurums, aizcietējums, slikta dūša un caureja. Un visnopietnākā ļoti mazkaloriju diētu nopietnā blakusparādība ir žultsakmeņi.

Vai fentermīns svara zudumam ir drošs?

Un tas viss notiek tikai diētas procesā, taču ir svarīgi saprast, ka biežāk problēmas sākas pēc programmas beigām.

Daudziem cilvēkiem kaut arī ne visiem tiek traucēta hormonālā regulēšana "bada" un "sāta" sajūtām.

svara zudums veselīgas uzkodas receptes ātrā svara zudums bear creek

Uzvedības līmenī daudziem cilvēkiem ir tendence sevi apbalvot aktīvāk, jo labāk viņi "izturēja" "testa" laikā. Atalgojums pēc diētas bieži ir ēdiens, pirmais solis pašsabotāžai.

big sprauslas pēc svara zuduma ātri tauki dedzināšana maltītes pārskats

Nesaldināta dzīve Uztura ar zemu ogļhidrātu un bez ogļhidrātu saturu maksimāli samazina uzturu ne tikai saldumiem un miltu izstrādājumiem, bet arī "labiem" ogļhidrātu avotiem, piemēram, pilngraudu un augļiem. Tas ir apmēram reizes lielāks par ieteicamo daudzumu saskaņā ar daudzu valstu uztura vadlīnijām. Ekstrēmākais šīs pieejas variants ir bez ogļhidrātiem jeb keto diēta, pilnībā izslēdzot ogļhidrātus saturošu pārtikas produktu lietošanu.

Extreme diēta

Bez ogļhidrātiem ir labi rezultāti svara zudumā tauku dēļ, un ar papildu fiziskām aktivitātēm tas palīdz uzturēt muskuļu masu, lai gan ir grūti precīzi prognozēt kilogramos - nav stingru kaloriju ierobežojumu.

Tā kā uzturā trūkst galvenā enerģijas avota, ķermenis pāriet uz savu rezervju efektīvākas izmantošanas režīmu.

Tomēr pēc ogļhidrātu atgriešanās uzturā šī mehānisma burvība pazūd. Daudzi cilvēki bauda diētu bez ogļhidrātiem - olbaltumvielas un taukaini veselīga svara zudums 12 nedēļām rada sāta sajūtu, un ar radošu pieeju var izveidot diezgan daudzveidīgu uzturu. Turklāt jums nav veselīga svara zudums 12 nedēļām jāuzskaita kalorijas, kas piesaista vieglu rezultātu cienītājus.

4d svara zudums novājēšanu leju ātri

Tomēr, kā mēs jau atceramies, gaisma nenozīmē drošu. Kas attiecas uz uztura bez ogļhidrātiem negatīvajām sekām, to ir diezgan daudz. Šeit ir tikai daži no tiem: augsts holesterīna līmenis, nieru darbības traucējumi ieskaitot akmeņusosteoporoze, nogurums un letarģija, aizkaitināmība, miega traucējumi, prediabēts.

Galējos gadījumos var iestāties koma. Ne visas zāles var lepoties ar šādu blakusparādību sarakstu, veselīga svara zudums 12 nedēļām daži izmisuši cilvēki tomēr uzņem šo grēku uz dvēseles. Pasaules karš: ogļhidrāti pret taukiem Uztura tendencēs ir mūžsenais ogļhidrātu un tauku karš. Viņi pārmaiņus tiek vainoti visās liekā svara nepatikšanās, taču katru reizi viens no viņiem uzvar, bet otrs uz laiku pamet pjedestālu. Tagad zinātnieki aktīvi reabilitē taukus, un tāpēc diētas ar zemu tauku kā padarīt svara zuduma ķermeņa iesaiņojumu mājās ir kļuvušas mazāk populāras.

Tomēr par tiem joprojām ir vērts pateikt dažus vārdus.

  • Pastaigu kāpnes sadedzina taukus
  • Nesen arvien vairāk cilvēku tiecas pēc veselīga dzīvesveida un pareiza uztura.
  • Extreme diēta | Oficiālā vietne Choco Lite
  • Pareiza uzturs svara zaudēšanai mājās: ēdienkartes mēnesi, nedēļu un katru dienu
  • Keto svara zudums: cik ilgi zaudēt svaru keto diētas laikā?
  • Qnexa svara zudums
  • Svara zaudēšanas mērķus nedēļā
  • Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.

Starp slavenajiem ir Dean Ornish diēta. Šāda diēta ietver patērētā tauku daudzuma samazināšanu līdz 0, 5 g uz 1 kg svara. Pilnīga tauku noraidīšana nav iespējama, jo daudzi pārtikas produkti satur nelielu daudzumu to. Tajā pašā laikā autori uzstāj, ka šī diēta nebūt nav diēta, bet gan uztura stils, kuru var ievērot visu mūžu, neriskējot atkārtoti iegūt svaru, kā tas ir gadījumā ar diētu bez ogļhidrātiem.

Roberts Lūsis Cik reizes viņi ir teikuši pasaulei, ka diētas nav labas ne ķermenim, ne psihi.

Turklāt šādas diētas tolerance ir daudz labāka nekā citas, pateicoties nedaudzajiem ierobežojumiem un pietiekama daudzuma ogļhidrātu klātbūtnei. Šāda diēta vidēji ļauj zaudēt kg gadā - tas nav augstākais rādītājs starp mūsu "konkurentiem". Un tajā pašā laikā, kā vienmēr, blakusparādību pārpilnība. Uzturs var būt problēma ar daudzām ķermeņa sistēmām - sirds un asinsvadu, nervu, hormonālajām - kuru funkcionēšanai ļoti nepieciešamas nepiesātinātās taukskābes.

Turklāt tauki palīdz absorbēt vitamīnus A, E, D un K, kas ir svarīgi mūsu ķermeņa audu veselībai un daudzām tā vitālajām funkcijām. Kā lietot diētas Jebkurš labs nodoms, kas ierobežo uzturu, paaugstināts līdz absolūtam līmenim, ir bīstams veselībai. Nākamais secinājums, ka nav nepieciešams vajāt svara zaudēšanas ātrumu, bet drīzāk panākt stabilas izmaiņas ēšanas paradumos, izklausīsies mānīgs.

Tāpēc šeit teikšu pavisam ko citu.

align probiotiķis svara zudums jauna dzīves svara zudums recepte

Katra neveiksmīgā diētas pieredze ir vēl viena vilšanās sevī, spēkos un gribā, kā arī iespējas. Bet tas ir vainas un kauna izjūta, kas, pēc daudzu psiholoģisko pētījumu datiem, liek cilvēkiem pārēsties pēc "sabrukumiem". Diētas pašas par sevi nav labas vai sliktas, ja tās nav sods, pašapmāns vai ārkārtas pagaidu procedūra. Galu galā diētām ir vēl viena būtība. Tos var izmantot kā izmēģinājumu vietu jūsu jūtām. Lai to izdarītu, jums nav sevi jānogalina, jāpārtrauc diēta līdz galam, bet izmēģināt dažādus režīmus un sekot līdzi tam, kurš ir ērts, nav tik slikta ideja.

Un, ņemiet vērā, par ātru svara zaudēšanu līdz vasarai nav ne vārda, kāpēc gan sevi apmānīt? Bet, lai pazītu savu ķermeni, lai uzzinātu stiprās un vājās puses, dažu ietekmju sekas ķermenim var būt ļoti noderīgas. Tiesa, šim nolūkam labāk ir atteikties no kategoriskās un ekstrēmās un izmēģināt maigākas formas un vēl jo vairāk nepārmest pārrāvumus, jo tas ir tikai eksperiments. Jauni raksti Kā ātri zaudēt svaru mājās, nekaitējot veselībai?

Jūs varat vienkārši sekot dažiem vienkāršiem padomiem jebkura veida diētām. Uzziniet, kā sākt tauku dedzināšanas procesu, zaudēt svaru jostasvietā. Galvenie diētas posmi un atļautie ēdieni, priekšrocības un trūkumi, brīdinājumi.