Svara zudums 4 grūtniecības laikā, Pievieno savu komentāru

Padomi 1 Nav paredzēta lietošanai grūtniecības laikā. Labākais variants ir praktizēt svara pārvaldību grūtniecības laikā, nevis izmantot svara zudumu.

Aptaukošanās kg Ja Jums ir vairākkārtēja grūtniecība dvīņi vai vairāktad ideālais svara pieaugums ir no 16, 5 līdz 24, 5 kg. Svara sadalījums grūtniecības laikā Ja jūs domājāt par to, kur viss ķermenī notiek svara pieaugums, jūs neesat vieni.

Grūtniecības svara pieauguma diagramma

Bērns sver aptuveni 3 līdz 3, 5 kg, un placenta un amnija šķidrums veido apmēram 1, 5 kg. Paplašinātā dzemde un grūdētas krūtis var nozīmēt papildus 2 kg.

svara zudums 4 grūtniecības laikā

Ķermeņa šķidrumi un asinis var sver līdz 4 kg, bet tauki un citas uzturvielas veido gandrīz 3 kg. Tādējādi kopējais apjoms varētu būt no 10 līdz 15 kilogramiem. Vai jūs varat darīt diētu, lai zaudētu svaru grūtniecības laikā?

  1. Tas svara zudums vecuma seju
  2. 💄💋👄 SVARA ZUDUMS: Kā nokļūt grūtniecības laikā - YouTube video

Grūtniecēm liels zēnu svara zudums ieteicams doties uz crash diētu vai samazināt kaloriju patēriņu grūtniecības laikā. Tika konstatēts, ka tas veicina Jūsu nedzimušā bērna šūnu svara zudums 4 grūtniecības laikā.

svara zudums 4 grūtniecības laikā

Kaloriju samazināšana grūtniecības laikā var novest pie tā, ka jūsu bērns dzīvības laikā var tikt pakļauts aptaukošanās riskam. Veselīgs uzturs ar labu daudzumu veseliem pārtikas produktiem un šķiedrvielām ir būtisks grūtniecības laikā.

1. Kā ātri grūtēties un dabiski mēģināt iedomāties?

Konsultējieties ar savu ārstu un pieņemiet veselīgāku ēšanas veidu, samazinot apstrādātu pārtiku, cukuru un šķidras kalorijas, vienlaikus palielinot augļu, dārzeņu un liesās olbaltumvielu uzņemšanu.

Kā zaudēt svaru grūtniecības laikā? Aptaukošanās grūtniecības laikā var novest pie daudziem veselības jautājumiem, kā arī izraisīt komplikācijas darba un piegādes laikā. Bet pārāk daudz svara zaudēšana pārāk ātri grūtniecības laikā var izrādīties bīstama.

svara zudums 4 grūtniecības laikā

Tāpēc ir svarīgi zināt, kā zaudēt svaru grūtniecības laikā, nekaitējot bērnam. Lūk, ko jūs varat darīt: 1. Izdomājiet, cik daudz svara ir veselīga Pat tad, ja esat liekais svars, grūtniecības laikā jūs saņemsiet dažus kilogramus bērna labklājībai.

svara zudums 4 grūtniecības laikā

Izmēriet savu pašreizējo svaru un, izmantojot grūtniecības diagrammu, aprēķiniet, cik daudz svara jums ir nepieciešams, lai sasniegtu šo ierobežojumu. Noteikti nosveriet sevi vienā un tajā pašā laikā katru dienu un tajā pašā mērogā.

Ierobežojiet svara skatīšanos uz vienu reizi nedēļā, jo svārstības ir normālas un bieži svēršana var izraisīt nevēlamu stresu un nemieru.

Parametri, no kuriem ir svars grūtniecī

Izgrieziet kalorijas Vēlreiz jums būs jāaprēķina, cik daudz kaloriju jūsu ķermenim ir nepieciešams, lai jūs un jūsu bērns paliktu veselīgi. Ieteicams grūtniecēm katru dienu saņemt vismaz kalorijas.

Vingrojumi grūtniecēm

Sekojot līdzi tam, ko katru dienu ēdat un pievienojat patērētās kalorijas, jūs varat zināt, vai ēdat vairāk nekā jūsu ķermeņa vajadzībām. Iegūstiet aptuveni 30 minūtes Grūtniecības laikā svara zudums 4 grūtniecības laikā lietot mērenu treniņu neatkarīgi no Jūsu svara, jo tas arī palīdz mazināt sāpes un sāpes, kas rodas, kad ķermenis mainās. Katru dienu grūtniecēm ieteicams lietot vismaz pusstundu aktivitātes, un to var izdarīt arī 10 vai 15 minūšu laikā.

Peldēšana, pastaigas un joga ir dažas lietas, ko varētu izmēģināt.

🤰 KĀ ZAUDĒT SVARU GRŪTNIECĪBAS LAIKĀ - GRŪTNIECĪBA()

Koncentrējieties uz hidratāciju Uzturēšanās hidratācijā grūtniecības laikā ir ārkārtīgi svarīga un īpaši tā, ja to izmanto. Dzerot vienu līdz divus litrus ūdens katru dienu, var arī justies pilnvērtīgi un novērst pārmērīgu ēšanu.

svara zudums 4 grūtniecības laikā

Uzkodas veselīga Izmetiet neveselīgo ēdienu un pārslēdzieties uz veselīgākiem ēdieniem, piemēram, augļiem, dārzeņiem un kāpostiem. Izvēlēties pilngraudu graudus un maizes kopā ar zemu tauku saturu un piena produktiem.

Uzrakstīt recenziju

Meklējiet pārtiku, kas ir bagātīgs folātu avots, piemēram, zemenes, loss_weight 1 un pupiņas.

Bagātīgas brokastis ir labs sākums dienā, bet augstas šķiedras pārtika, piemēram, veseli graudi, augļi, dārzeņi un pupiņu daudzums ir augsts uzturvērtības skalā un palīdz gremošanas procesā. Ēdiet mazākas maltītes Ja jūs visu dienu jūtaties izsalcis, tad dodieties uz sešām mazākām maltītēm trīs lielo ēdienu vietā.

Tas var palīdzēt kontrolēt kalorijas, ko patērējat vienā sēdē. Tas var būt noderīgi, jo jūsu grūtniecība progresē, un jūsu bērns aug iekšā, virzoties pret jūsu gremošanas orgāniem.

Ēšana lielas maltītes var izraisīt grēmas un gremošanas traucējumus.

2. Kā iestāties grūtniecība - Uzlabojiet savas iespējas iegūt grūtniecību

Neaizmirstiet pirmsdzemdību vitamīnus Noteikti konsultējieties ar savu ārstu, lai ņemtu pirmsdzemdību vitamīnus. Tas palīdzēs jums apmierināt jūsu uztura vajadzības, neuzņemot vairāk kaloriju nekā nepieciešams. Bet atcerieties, ka piedevas neaizstāj faktisko pārtiku, un jums ir jāēd veselīgi, lai nodrošinātu, ka šīs barības vielas uzsūc jūsu organisms. Kādas ir liekā svara blakusparādības grūtniecības laikā?

Pārmērīgi liekais svars vai aptaukošanās var radīt risku ne tikai jums, bet arī Jūsu nedzimušajam bērnam.