Svara vilciens lai sadedzinātu taukus, Saistītie Produkti

Šī nelaimīgā sieviete pēc šķiršanās ir spiegšana Secinājums: lai tieši ietekmētu taukus, jums ātri jāstaigā nevis jāskrien ļoti ilgu laiku 60 minūtes vai ilgāk. Tātad, Pirmais posms - tā ir dzīves grafika sakārtošana saprātīga darba un atpūtas kombinācija , maltīšu plānošana un pieradināšana pie sporta.

Tas var būt neticami satraucoši un satraucoši. Un lielākais šķērslis plakanā vēdera veidošanā ir tas, ka vairums tā dēvēto ekspertu ieteikumu par uzturu un treniņiem ir faktiski nepareizi un nav loģiski.

2GAB Regulējams Potītes Atsvarus Rokas Siksnas Joga, Skriešana Izpārdošana \ Atlaides | ansisegle.lv

Faktiski šie padomi neļauj sasniegt savus mērķus. Skulptūrēšana sexy six pack abs ir viens no visvairākKopējiem fitnesa mērķiem, klaviatūras filozofu un dīvānu ekspertu sagatavotās zināšanas ir daudz pseidodzināšanu.

Tātad, lai atrastu vērtīgos zināšanu graudus, jums tas viss jāiziet cauri.

svara vilciens lai sadedzinātu taukus

Un šajā rakstā mūsu mērķis ir tieši tas, atklājot piecus mītus, kas var sabotēt jūsu fitnesa rutīnu. Ogļhidrāti ir slikti Bieži ir redzams, ka vairums iedomu diētu ir spēkābūtībā īpaši ierobežojošas diētas, kurās jums būs jāatturas no visas pārtikas grupas.

Un parasti ogļhidrāti tiek krāsoti kā lielākie vainīgie svara pieaugumā. Lai gan ir saprotams izvairīties no vienkāršajiem ogļhidrātiem, tomēr lēmums par visu ogļhidrātu izslēgšanu no uztura ir muļķīgs un slikti informēts.

Tas nekādā veidā nebūs izdevīgs jūsu svara zaudēšanas programmai. Viens no daudzajiem programmas trūkumiemīpaši ierobežojošas diētas ir tas, ka tas ievērojami samazina jūsu enerģijas līmeni, kas vienmēr ir slikta ziņa jūsu sporta zāles treniņam.

Bez veselīga ogļhidrātu daudzuma nav iespējams strādāt pie maksimālās fiziskās sagatavotības.

5 mīti, kas jums jānogriež, lai veiktu plakanu vēderu

Patiesībā ogļhidrāti ir jūsu ķermeņa galvenais enerģijas avots. Tādiem dzīvībai svarīgiem orgāniem kā sirds, smadzenes, nieres un muskuļi darbībai nepieciešami ogļhidrāti. Iespējams, ka tas izraisīs ogļhidrātu trūkumublakusparādības, piemēram, garastāvokļa svārstības, slikta dūša, reibonis, vājums un depresija, jo jūsu ķermenis mēģinās kompensēt pēkšņo degvielas trūkumu. Plus, ogļhidrātu trūkums piespiež jūsu ķermeni ketozē - stāvoklī, kurā tauki un olbaltumvielas tiek sadedzināti degvielai, nevis ogļhidrātiem.

Šajā stāvoklī jūsu ķermenis ražos savienojumus, ko sauc par ketoniem, kas cita starpā var parādīties siekalās un izraisīt sliktu elpu.

Tā kā jūsu smadzenēs trūkst glikozes, lai darbotos normāli, jūs varētu just, ka jūsu domāšana ir miglaina. Jums nepieciešami ogļhidrāti no augļiem, graudiem uncieti saturoši dārzeņi ķermeņa funkciju atbalstam un sporta nodarbību papildināšanai.

2GAB Regulējams Potītes Atsvarus Rokas Siksnas Joga, Skriešana

Sarežģītie ogļhidrāti ir ļoti svarīgi arī muskuļu atjaunošanai un atjaunošanai. Tātad, visos gadījumos, izlaidiet vienkāršus ogļhidrātus ar augstu glikēmisko indeksu, bet neveiciet kļūdainu zvērestu par visiem ogļhidrātiem. Tikai sešām pakām ir nozīme Cilvēki bieži izdara kļūdu, koncentrējoties vienīgiuz pamata muskuļiem, kas veido sešus iepakojumus - augšējo abs, vidējo abs un apakšējo abs.

Tomēr jums jāņem vērā svara vilciens lai sadedzinātu taukus, ka jūsu kodolā ietilpst visi muskuļi no nedaudz zem gurniem līdz jūsu ribām un, lai attīstītu satriecošu vidusdaļu, jums būs jāstrādā visi šie muskuļi. Muguras lejasdaļas muskuļi ir īpaši svarīgi. Tie ir jautri svara zuduma diagramma tikai svarīgi, lai izveidotu labu stāju, bet arī ļaus automātiski izskatīties slaidākam.

Ļoti svarīgi ir arī slīpi muskuļi. Iekšējie un ārējie slīpie muskuļi piešķir jūsu vidusdaļai noslīpētu un atlētisku izskatu. Tie ir īpaši svarīgi, lai izveidotu slavenu v-line abs, kam raksturīgs sašaurināts un sabojāts izskats.

Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto BodyTone

Turklāt, slīpi muskuļi, kas darbojas leņķī, ievelk jostasvietu. Tātad, būtībā, tie darbojas kā dabisks skapis, tomēr jums nav jāuztraucas par saspiestām ribām. Treniņš ir svarīgāks nekā uzturs Daudzi tic, kamēr viņi smagi strādāsporta zāli, viņi var atbrīvoties no ne tik stingra diētas plāna. Bet bezgalīgas gurkstēšana un kāju celšana, kā arī svīšana, lai izveidotu stingrākus un stiprākus muskuļus, ir bezjēdzīga, kamēr tauku slānis pārklāj jūsu vidusdaļu.

"Meitene vilcienā": videomateriāli no vislabāk pārdotajiem filmu pielāgojumiem

Ikvienam ir abs, labi vismaz četri pack abs, bet parasti tos aizēno tauki, kas atrodas uz vidus. Nav arī treniņu stratēģijas, kas varētu palīdzēt jums pievilināt svaru, neievērojot pareizu uzturu. Lai sadedzinātu taukus, jums jārada kaloriju deficīts starp sadedzinātajām kalorijām un patērētajām kalorijām. Tāpēc neatkarīgi svara vilciens lai sadedzinātu taukus tā, cik ilgi un cik smagi strādājat sporta zālē, kaloriju šokolādes mīkla pēc treniņa vienmēr jūs aizkavēs.

svara vilciens lai sadedzinātu taukus

Turklāt jums ir nepieciešama vienmērīga olbaltumvielu plūsma unsarežģīti ogļhidrāti, lai papildinātu jūsu treniņu režīmu, un nogurdinošu treniņu rezultātā nolīdziniet muskuļu šķiedras mikro asaras. Tāpēc uzlādējiet augļus, dārzeņus, liesu gaļu un veselus graudus, lai jūsu ķermenim nodrošinātu pareizās barības vielas. Iekļaujiet arī gremošanai draudzīgus pārtikas produktus, piemēram, jogurtu un papaiju, kā arī tādas kālija bagātīgas iespējas kā avokado, banāni un lasis.

Tāpat sekojiet līdzi ikdienas kaloriju patēriņam un vienmēr ievērojiet to.

Vilciena abs beidzot Sporta zālē jūs bieži pamanītu, ka absvingrinājumi tiek veikti līdz beigām. Šī ieraduma vispārīgais pamatojums ir tāds, ka, tā kā treniņā jums nav jāpaceļ smagi svari, tam nevajadzēs daudz enerģijas.

svara vilciens lai sadedzinātu taukus

Šī argumentācija ir pamatota tikai tad, ja jūs vēlaties iegūt muskuļu masu, un vidusdaļas tonizēšana ir pēdējā lieta, kas nosaka jūsu prioritātes. Tomēr, ja jūs vēlaties izveidot līdzenu un cietu vidusdaļu, pamatdarbam vajadzētu būt jūsu galvenajai prioritātei treniņu plānā. Veicot galveno darbu sporta zālē, jūsvarētu veltīt visu savu enerģiju abs vingrinājumiem. Nebūsiet noguris un pietrūks enerģijas, kas var kavēt vingrinājumu kvalitāti. Jūs varētu strādāt ar savu abs zemē.

Kā zaudēt svaru, vidukļa un vēdera uz ilgu laiku?

Vēl viens ieguvums, veicot darbu, pirmkārt, ir tas, ka jums būs pietiekami daudz laika. Bieži vien ir redzams, ka laika trūkuma dēļ cilvēki steidzas veikt abs vingrinājumus. Crunches grebt satriecošu abs Gadiem ilgi kraukšķi tika uzskatīti parabs vingrinājumu karalis. Tomēr, tāpat kā daudzi citi priekšstati, tas nevar būt vairāk nepareizi.

Jā, es piekrītu argumentam, ka kraukšķi ir efektīvs pamata vingrinājums.

Diēta bez muskuļu masas zuduma. Sadedzināt taukus, bet nezaudējiet muskuļu masu

Tomēr kraukšķu efektivitāte aprobežojas ar augšējo un vidējo abs. Un pamatīgi ir veidot savu treniņu tikai uz sēdvietām un gredzeniem. Daži eksperti arī uzsver, ka pārāk daudz gurkstēšanas un pārāk bieži tas var nodarīt sliktu veselību mugurai.

Lai iegūtu precīzi definētu kodolu, jums tas jāiekļaujarī citi vingrinājumi, kas būs vērsti uz citiem muskuļiem, izņemot augšējo un vidējo abs.

50 veidi, kā veselīgi zaudēt svaru

Apakšējam abs, apsveriet iespēju veikt guļus kāju pacelšanu un, ja jūsu fitnesa līmenis to atļauj, dodieties arī uz pakarināmu kāju pacelšanu. Slīpi muskuļiem apsveriet iespēju veikt vingrinājumus, kas saistīti ar kustību sānu plaknē. Krievijas vērpjot ir lielisks piemērs šādam vingrinājumam. Un beidziet treniņu ar īsto abs vingrinājumu karali - visiem svarīgajiem dēļiem.

Faktiski daudzi fitnesa eksperti uzskata, ka dēļi ir atslēga noslīpēta un atlētiska izskata vidusdaļai. Un, lai lietas nekļūtu garlaicīgas, varat izvēlēties veikt vairākas dažādas dēļu variācijas. Lasīt vairāk:.