Lašu eļļas svara zudums

Nekombinējiet šo produktu ar gaļu: trauku būs grūti sagremot. Svara zaudēšanai tiek izmantota krūts fileja - putna liesākā daļa. Tagad, kad jūs zināt, kā ēst labi svara zaudēšanai, jūs, iespējams, joprojām domājat, cik daudz kaloriju jūs varat ēst dienā.

11 svarīgākie pārtikas produkti svara zaudēšanai un pareizai uzturam

Vēlies notievēt? Lielas ēdiena porcijas un mazkustīgs dzīvesveids neizbēgami palielina ķermeņa svaru un ietekmē veselības stāvokli. Liekā svara problēmas sākas tad, kad zūd līdzsvars starp uzņemto un patērēto enerģijas daudzumu, tādēļ ir svarīgi sekot līdzi, cik lielas porcijas tu notiesā, sabalansējot to ar pietiekamu fizisko slodzi.

Šķīvja princips ASV Lauksaimniecības ministrija Šķīvis izveidots ar iedalījumiem, kas paredzēti atsevišķām uzturvielu grupām tā, lai ēdienreize būtu veselīga, sabalansēta un porcija — optimāli liela. Ievērojot šķīvja principu, uzņemsi nepieciešamās uzturvielas. Dārzeņi — ½ šķīvja.

Kā ēst pareizi, lai zaudētu svaru un nepalielinātu svaru

Dārzeņi ir viena lašu eļļas svara zudums ikdienas ēdienkartes svarīgākajām sastāvdaļām. Te iederas arī augļi, taču ar tiem nevajadzētu aizstāt dārzeņus. Panašķojies starp ēdienreizēm, dienā apēdot 1—2 augļus.

lašu eļļas svara zudums

Dārzeņi un augļi nodrošina vitamīnu, minerālvielu un šķiedrvielu uzņemšanu. Dārzeņus vēlams ēst, gan termiski apstrādātus, gan svaigus, it īpaši sezonas dārzeņus. Graudaugu produkti — ¼ šķīvja.

Vismaz pusi ikdienas graudaugu patēriņa vajadzētu uzņemt ar pilngraudu produktiem brūnie un savvaļas rīsi, griķi, miežu putraimi, pilngraudu maize, prosajo tie bagātīgi satur šķiedrvielas. Olbaltumvielas — ¼ šķīvja. Gaļa satur B grupas vitamīnus, dzelzi un cinku.

Pareiza uztura un svara zaudēšanas produkti

Uz šķīvja likt labāk liesu gaļu, piemēram, vistas vai tītara fileju. Savukārt, izvēloties zivis, priekšroku dod treknajām jūras iemītniecēm lasim, siļķei, tuncim, sardīnēm.

Dārzeņus var vārīt vai sautēt.

Tās satur vērtīgās Omega-3 polinepiesātinātās taukskābes, tāpēc, mazinās risks saslimt ar sirds un asinsvadu slimībām. Nevajadzētu aizmirst arī citus olbaltumvielu avotus — pākšaugus pupas, lēcas, zirņuskas ir bagātīgi ar šķiedrvielām.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Piens un piena produkti ir vērtīgu uzturvielu, īpaši olbaltumvielu un kalcija avots. Rieksti un sēkliņas papildus olbaltumvielām ir nepiesātināto taukskābju un E vitamīna avots; ieteicamā riekstu deva ir 30—40 g jeb viena sauja.

lašu eļļas svara zudums

Uzzini vairāk! Uzturā lietojot šķiedrvielām bagātīgus produktus, samazinās saslimstība ar koronāro sirds slimību, insultu, 2. Turklāt, uzņemot vairāk šķiedrvielu, samazinās ķermeņa svars un pazeminās holesterīna līmenis asinīs.

lašu eļļas svara zudums

Šķiedrvielu ir daudz ne tikai dārzeņos un augļos, bet arī rudzu maizē, pilngraudu produktos un pirmās svara zudums ir redzams sejā. Liels jebkuru tauku vai eļļas patēriņš var palielināt ķermeņa svaru. Tauki var būt redzamā veidā eļļas un tauki un neredzamā veidā avokado, rieksti, lasis, gaļa. Pasaules Veselības organizācija PVO rekomendē neuzņemt vairāk par 25 gramiem 5 tējkarotes cukura dienā.

Iegādājoties produktus, vērts papētīt informāciju uz iepakojuma.

lašu eļļas svara zudums

Cukurs pārtikas produktos var būt arī dabisks — piemēram, jogurtā ir laktoze jeb piena cukurs, savukārt, ja ražošanas procesā pievieno fruktozes sīrupu, tad šo cukuru var pieskaitīt dienas devai. Daži jogurti satur apmēram 14 gramu cukura gramos produkta, tāpēc, apēdot gramus jogurta, var uzņemt 28 gramus cukura, neskaitot piena cukuru. Šāds jogurts var noderēt sportistam ar lielu fizisku slodzi, bet, ja vēlies zaudēt svaru, pievērs uzmanību ikdienā uzņemtajam cukura daudzumam.

Uztura rokasgrāmata

Esi fiziski aktīvs Nepietiekama fiziskā aktivitāte ir viens no svarīgākajiem aptaukošanās riska faktoriem. Veselības saglabāšanai PVO pieaugušajiem iesaka minūšu ilgu mērenu vai 75 minūšu ilgu intensīvu fizisku slodzi nedēļā. Lai saglabātu atbilstošu ķermeņa svaru, katru dienu ir jābūt fiziski aktīviem vismaz 30 minūtes. Pirms sākt sportot, ir jāizvēlas sev atbilstošs fiziskās aktivitātes veids vai jākonsultējas ar speciālistu treneri vai fizioterapeitukurš izvērtēs tavu veselības stāvokli un ieteiks, ar kādas intensitātes slodzi tev būtu labāk sākt nodarboties.

Ūdens aerobika. Ūdenim piemīt kāda ļoti laba īpašība — lai izpildītu visus vingrojumus ūdenī, nepieciešama lielāka piepūle, jo jāpārvar ūdens radītā pretestība.

Kā zaudēt svaru, vidukļa un vēdera uz ilgu laiku?

Turklāt vingrojumi ūdenī ir mazāk traumatiski. Velotrenažieru jeb body bike nodarbības. Tas trenē sirds un asinsvadu un elpošanas sistēmu, attīsta aerobo izturību un ir efektīvs palīgs svara mazināšanai. Parasti nodarbības intensitāti un vēlamo slodzi nosaka treneris, tādēļ, pirms apmeklē šāda veida nodarbību, noskaidro tās intensitātes pakāpi.

Fiziskā aktivitāte svaigā gaisā.

lašu eļļas svara zudums

Ja nav laika apmeklēt sporta klubu vai vēlies fiziskām aktivitātēm pievērsties sev tīkamā dienas laikā, vienmēr var rast alternatīvu. Tiem, kuri atsāk sportot vai lašu eļļas svara zudums ar to nodarboties pirmo reizi, ātra pastaiga ir efektīvs aerobais treniņš.

Atšķirībā no skriešanas tā ir drošāka veselībai.

Asins tipa diēta: svara zaudēšanas pārtikas tabula | Oficiālā vietne 7 Slim

Nomēri vidukļa apkārtmēru Vidukļa apkārtmērs ir vienkāršs rādītājs, ar kura palīdzību var noteikt, vai ir liekais svars un aptaukošanās. Vīriešiem normāls vidukļa apkārtmērs ir līdz 94 cm, sievietēm — līdz 80 cm; ja norādītie cipari ir lielāki, tad ir paaugstināts risks saslimt, piemēram, ar sirds un asinsvadu slimībām. Optimālais svara zudums ir ap 0,5 kg nedēļā.

Viens: jums ir precīzāk, mazāk nekā 50 grami dienā. Un divi: jums jāēd daudz tauku un tauku.

Turpini mazināt, kamēr sasniedz vēlamo mērķi. Pēdējos 20 gados maltītes porcijas ir būtiski palielinājušās. Samazinot porcijas lielumu un uzkodu biežumu, dienas laikā uzņemto enerģiju var samazināt vismaz par — kcal; rezultātā ķermeņa svars var mazināties par 0,3—0,6 kg nedēļā. Jo būsi fiziski aktīvāks, jo veselīgāk samazināsies arī tavs vidukļa apkārtmērs!