Cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā

Zinātne piekrīt: Viens 16 pētījumu meta-pārskats , atrada ēdošo M. Es uzskatu, ka ir daudz grūtāk rūpēties par plato, kad saprotat, ka garīga prioritātes noteikšana joprojām veicina jūsu veselību. ATP ir universāls enerģijas avots visiem bioķīmiskajiem procesiem dzīvajās sistēmās.

Emīls Zarins Ko zinātne saka par ketogēno diētu un kāpēc tās, iespējams, nepalīdzēs jums daudz "izžūt". Viena no visbiežāk lietotajām diētām ir ketogēna. Neskatoties uz to, ka daudzi cilvēki to izmanto tauku sadedzināšanai, šo diētu ieskauj daudz dezinformācijas.

Varbūt visvairāk pārprastais ketogēnas diētas aspekts ir tas, kā tas ietekmē sportisko sniegumu un spēju iegūt muskuļus un palielināt spēku.

cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā met tauku deglis

Šķiet, ka viss ir vienkārši, bet sapratīsim šo procesu, lai saprastu, kāpēc mūsu ķermenis nonāk ketozes stāvoklī. Mūsu ķermeņiem funkcionēšanai nepieciešama pietiekama enerģija ATP formā. ATP ir universāls enerģijas avots visiem bioķīmiskajiem procesiem dzīvajās sistēmās. Lai ražotu pietiekami daudz ATP un saglabātu vitalitāti, cilvēkam dienā ir nepieciešams vidēji kcal fiziskās sagatavotības kalkulatorā varat aprēķināt savu personīgo likmi.

Tajā pašā laikā vidējās smadzenes prasa apmēram kcal dienā un kā enerģiju izmanto gandrīz tikai glikozi. Tas nozīmē, ka personaiir nepieciešams patērēt g glikozes dienā, lai tikai uzturētu normālu smadzeņu darbību.

Kāds tam sakars ar ketozi? Izmantojot ketogēnu diētu, mēs no uztura izņemam gandrīz visus ogļhidrātus, kas nozīmē, ka mēs smadzenēm atņemam glikozi.

Bet mums tomēr vajag, lai mūsu smadzenes kaut kā darbotos. Par laimi, aknas glabā glikozi glikogēna formā un var ziedot nelielu daudzumu tās mūsu smadzenēm, lai tās darbotos. Mūsu aknas var uzglabāt vidēji gramus glikozes. Ar kritisku ogļhidrātu trūkumu smadzeņu darbībai aknas ļauj mums normāli darboties visas dienas garumā. Tomēr galu galā aknu glikozes rezerves nevar ātri atjaunot, un ogļhidrāti nav vajadzīgi tikai smadzenēm, tāpēc mums ir problēmas.

Mūsu muskuļi ir arī milzīgs glikozes krājums - tie satur — gramus glikozes glikogēna krājumu veidā. Tomēr glikogēna krājumi nav galvenokārt paredzēti smadzeņu barošanai. Diemžēl mūsu muskuļi nespēj sadalīt glikogēnu un ievietot to asinīs, lai galu galā barotu mūsu smadzenes, jo muskuļos trūkst fermenta, kas noārda glikogēnu glikozesfosfāta dehidrogenāzi.

Ketogēna diēta - Keto Diet

Ja nav ogļhidrātu, aknās sāk veidoties ketona ķermeņi, kas caur asinsriti nonāk mūsu smadzenēs un citos audos, kas enerģijai neizmanto taukus.

Ātri apskatīsim šo procesu bioķīmiju. Ketozes laikā mūsu aknās tiek patērēts tik daudz tauku kā enerģijas, ka acetil-CoA pārpalikums sāk ražot ketona ķermeņus beta-hidroksibutirātu, acetoetiķskābi un acetonu. Pamazām,ar regulāru ogļhidrātu deficītu, ķermenis nonāk tādā stāvoklī, ka šis process sāk pastāvīgi notikt un ketona ķermeņu līmenis asinīs manāmi palielinās, tad mēs varam teikt, ka mēs oficiāli esam ketozes stāvoklī.

Kas ir ketogēna diēta un kā tā atšķiras no diētas ar zemu ogļhidrātu saturu Diēta ar zemu ogļhidrātu saturu un ketogēna diēta nav tas pats. Zema ogļhidrātu līmeņa uzturā ikdienas taukiem tiek izmantoti tauki un ogļhidrāti.

Kas ir ketogēna diēta un kā tā atšķiras no diētas ar zemu ogļhidrātu saturu

Mūsu ķermenis neuzglabā ketona ķermeņus asinīs, un mūsu audi nelieto ketonus enerģijas iegūšanai. Ar ketogēnu diētu mūsu ķermenis sasniedz punktu, kurā ketona ķermeņi tiek ražoti lielos daudzumos un tiek izmantoti kā degviela.

Jūs pat varat iegādāties asins ketona testa sloksnes un izmērīt pats. Kā ēst, ievērojot ketogēnu diētu Kā mēs apspriedām iepriekš, ketogēnai diētai vajadzētu būt ar augstu tauku saturu un zemu ogļhidrātu saturu. Ļoti svarīga ir arī olbaltumvielu uzņemšana. Lielākajai daļai trenažieru ir ienācis galvā, ka viņiem jālieto liels daudzums olbaltumvielu, iespējams, tas ir viens no neveiksmīgu ketogēno diētu faktoriem.

Kā mēs jau iepriekš apspriedām,olbaltumvielu, lietojot lielās devās, var sadalīt līdz glikozei glikoneoģenēzes laikāun tādējādi jūs nevarat iekļūt ketozē. Būtībā, ja jūs patērējat vairāk nekā 1, 8 gramus olbaltumvielu uz 1 kg ķermeņa svara, tad šis daudzums būs pietiekams, lai izkļūtu no ketozes.

Ir visizteiktākā "adaptācijas" fāze, kurā cilvēki izjūt apmākušos prātu, jūtas gausi un zaudē enerģiju. Būtībā ketogēnas diētas pirmajās nedēļās cilvēki jūtas ļoti slikti.

cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā amway tauku deglis

Tas, iespējams, ir saistīts ar būtisku enzīmu trūkumu mūsu ķermenī, kas nepieciešami, lai efektīvi oksidētu dažus elementus. Lai izdzīvotu, mūsu ķermenis mēģina atkārtoti izmantot citus enerģijas resursus un iemācīties paļauties tikai uz tauku un ketona ķermeņiem. Parasti pēc nedēļu ilgas adaptācijas ketogēnai diētai visi šie simptomi izzūd.

Ketoze un sportiskā veiktspēja: cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā pētījumu pārskats Apskatīsim dažus pētījumus, kas var atbildēt uz šo jautājumu.

Priekšmeti veica vidēju un intensīvu apmācību, tika izmērīts viņu asins daudzums, ķermeņa sastāvs un maksimālais skābekļa patēriņš. Arī subjekti power bi svara zudums ķermeņa spēju atgūties.

👩⚕️👩⚕️Liquely ogļhidrātu biezpiena deserts kilo-kik

Ketogēna diēta arī pozitīvi ietekmēja ķermeņa masas sastāvu, tāpat kā pirmajā pētījumā. Interesanti, ka ketogēnas diētas laikā ievērojami palielinājās maksimālā skābekļa patēriņa un skābekļa patēriņa vērtības pie anaerobā sliekšņa.

Ralfs Mūsdienās ir daudz diētu, kas sola ātru un efektīvu svara zaudēšanu. Šajā rakstā mēs apskatīsim diētas un uztura sistēmas, kas mūsdienās ir visizplatītākās un populārākās Amerikā. Vēl nesen zemu tauku satura diētas bija populāras Amerikas Savienotajās Valstīs, savukārt mūsdienās popularitāti iegūst diētas ar zemu ogļhidrātu saturu.

Maksimālā skābekļa patēriņa pieaugums izskaidrojams ar ķermeņa svara samazināšanos. Tomēr pēc ketogēnas diētasmaksimālā slodze un slodze pie anaerobā sliekšņa bija zemāka. Tas nozīmē, ka ketogēnas diētasrezultātā samazinājās svars, bet arī ievērojami samazinājās sprādzienbīstamais spēks un spēja trenēties ar lielu intensitāti.

cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā nu āda svara zudums tr90

Vai jūs vēlaties būt stiprāks un vairāk trenēties? Tad neuzskatiet, ka ketogēna diēta ir laba izvēle.

Zinātnieki mēra arī dalībnieku ķermeņa sastāvu. Šeit ir secinājumi: Ketogēna diēta izraisīja "spontānu kaloriju patēriņa samazināšanos", salīdzinot ar parasto diētu. Pārbaudot ketogēnas diētas vingrinājumus, veiktspējas zudums netika konstatēts, tomēr veiktspējas uzlabojums netika atrasts. Tāpat kā citos pētījumos, pēc ketogēnas diētas bija ievērojamas ķermeņa masas sastāva atšķirības: dalībnieki varēja zaudēt svaru.

Ir arī svarīgi pieminēt, ka nevienā no šiem testiem glikolīzes process netika apskatīts kā enerģijas avots, tie bija vairāk testi, kas pārbaudīja sprādzienbīstamību, fosfagēnisko sistēmu un muskuļu noguruma testus. Tā kā šis pētījums ir diezgan ilgs, es vēlos koncentrēties tikai uz veiktspējas aspektu un muskuļu glikogēna līmeni.

TEE tests parādīja milzīgu atšķirību starp dalībniekiem.

Dr Atkinsas zemu ogļhidrātu diēta

Viens subjekts 4 nedēļu laikā uzlaboja TEE rādītājus par 84 minūtēm, otrais palielinājās par 30 minūtēm, bet divi subjekti samazinājās par 50 minūtēm, un viens subjekts palika nemainīgs: Attiecībā uz muskuļu glikogēna krājumiem, muskuļu biopsija parādīja, kaglikogēna krājumi pēc ketogēnas diētas bija gandrīz puse no to normālās vērtības.

Šis fakts jau ir pietiekams, lai apgalvotu, ka ar labu sniegumu var atvadīties. Ketogēno diētu pētījumu rezultāti Apskatīsim, kas kopīgs šiem 4 pētījumiem: Uzlabots ķermeņa sastāvs.

Katrs pētījums ļāva kvalitatīvi uzlabot ķermeņa sastāvu. Tomēr ir strīdīgs fakts, ka tas ir ketogēnas diētas brīnumains efekts, nevis spontāns kaloriju ierobežojums. Jo, ja jūs veicat jebkādus pētījumus par jebkāda veida diētu un ķermeņa sastāvu, tad jebkura diēta, kas ierobežo kalorijas, uzlabo ķermeņa sastāvu. Trešajā pētījumā subjekti 30 dienu laikā patērēja vidēji par 10 kcal mazāk mīnus kcal dienā! Iespējams, ka ketogēna diēta joprojām var piedāvāt papildu priekšrocības attiecībā uz ķermeņa sastāva izmaiņām, taču pētījumi to vēl nav parādījuši.

Jāsaka arī cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā, ka nav literatūras, kas atbalstītu domu, ka ketogēna diēta var palīdzēt veidot muskuļus. Tas tikai palīdz zaudēt svaru.

Samazināta veiktspēja pie augstas intensitātes slodzēm. Pirmie divi pētījumi parādīja subjektu spēju samazināties vingrinājumiem ar lielu intensitāti. Tas ir iespējams divu iemeslu dēļ: pirmkārt, intramuskulārā glikogēna samazināšanās un, otrkārt, aknu glikogēna krājumu samazināšanās augstas intensitātes treniņu laikā. Intramuskulāru glikogēna krājumu samazināšana. Sporta veiktspējas samazināšanās augstas intensitātes treniņu laikā liecina par samazinātu intramuskulārā glikogēna līmeni, liecina pētījumi.

Tas var arī negatīvi ietekmēt vingrojošo sportistu atveseļošanos un muskuļu spēju augt. Kļūdas, ko cilvēki pieļauj ketogēnā diētā Lai gan nav skaidra labuma salīdzinājumā ar parasto kaloriju ierobežojumu, ketogēnas diētas var būt labs svara zaudēšanas līdzeklis.

Ja jūs vēlaties zaudēt svaru iespējams, arī ar muskuļu masutad varbūt jums vajadzētu to izmēģināt. Tagad apskatīsim kļūdas, kuras bieži sol svara zudums ketogēnas diētas cilvēki, lai jūs tās nepieļautu. Adekvātas adaptācijas fāzes trūkums Pāreja uz ketogēnu diētu dažiem cilvēkiem var būt ļoti sarežģīta.

Ļoti bieži cilvēki pārtrauc diētu adaptācijas posmā, to nepabeidzot. Pielāgošanās fāze var ilgt vairākas nedēļas, kuru laikā ir jūtams nespēks, apziņa apmiglojas, bet pēc nedēļām enerģijas līmenis normalizējas. Ja vēlaties izmēģināt ketogēnu diētu, tad dodiet daudz laika, lai pielāgotos. Pārāk daudz olbaltumvielu ēšana Kā mēs jau esam uzzinājuši, pārāk daudz olbaltumvielu var novērst ketozi.

Cilvēki ketogēnā diētā bieži aizstāj zemu ogļhidrātu daudzumu ar ziemas pārtikas svara zudums olbaltumvielu saturu - tā ir kļūda. Ketogēnas diētas lietošana ar lielu intensitāti Augstas intensitātes anaerobiem vingrinājumiem mūsu ķermenis galvenokārt paļaujas uz glikozes cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā asinīs, aknu un muskuļu glikogēnu un glikoneoģenēzi.

Tā kā ketogēnas diētas samazina muskuļu glikogēna līmeni, ir ļoti grūti trenēties ar lielu slodzi. Izmēģiniet ogļhidrātu alternatīvu diētu, nevis ketogēnu diētu, ja vēlaties trenēties ar lielu intensitāti. Ketogēnas diētas novērš muskuļu masas palielināšanos Ketogēnas diētas var palīdzēt zaudēt svaru, bet nepieaugt muskuļu masai.

CD neļaus jums trenēties ar lielu intensitāti un iegūt liesu muskuļu masu, tādēļ, ja šie ir mērķi, kurus jūs tiecaties treniņā, tad labāk ir atteikties no idejas praktizēt CD. Gan olbaltumvielu, gan ogļhidrātu patēriņš kopā rada lielāku anabolisko efektu nekā šo uzturvielu patēriņš atsevišķi. Lietojot ketogēnu diētu, jūs samazināt ogļhidrātu daudzumu.

Tā kā optimālai muskuļu augšanai nepieciešami gan ogļhidrāti, gan olbaltumvielas, trūkst vienas vai abas šīs galvenās uzturvielas. Secinājums: ketogēnas diētas nav ne optimālas, ne efektīvas, lai veidotu muskuļus un uzlabotu sportisko sniegumu. Tomēr tie var palīdzēt jums zaudēt svaru - tāpat kā jebkurš cits kaloriju ierobežojums, kas zemāks par jūsu personīgo dienas vērtību. Raksts Diētas bez ogļhidrātiem vispārīgie principi.

Diētas bez ogļhidrātiem priekšrocības un trūkumi. Kādus pārtikas produktus ēst un izvairīties no uztura bez ogļhidrātiem? Iesildieties un aprakstiet pamata rīta vingrinājumus svara zaudēšanai. Kontrindikācijas 7 Septembris Zelta likums ātrai svara zaudēšanai mājās ir konkrēts mērķis un nesatricināms nodoms to sasniegt.

cik daudz svara zudumu svara vērotāji pirmajā nedēļā 3 pārtika noņemt dziļu taukus

Parunāsim par veiksmīgas svara zaudēšanas galvenajiem aspektiem mājās: psiholoģiju, uzturu un fizisko aktivitāti.