5 svara zudums mīti, Vai vingrinājums joprojām ir svarīgs svara zudumam? Protams, ārsts saka

Dabiski un veseli pārtikas produkti, piemēram, zaļie dārzeņi, augļi, olbaltumvielas, kas iegūti no dabiski audzētiem dzīvniekiem utt. Maldīgs ir uzskats, ka lipekļa noņemšana ir risinājums. Ūdens, kuru mēs zinām, ir labs ķermenim, bet pārmērīgs ūdens daudzums kaitē jūsu veselībai.

Fitness - Proteīni (sūkalu, olu, sojas, kazeīna, multi, geineri )

Ar gandrīz pusi pieaugušo iedzīvotāju mēģina zaudēt svaru - ir pienācis laiks krustot dažus diētu mītus, kas vienkārši nepazudīs.

Šeit ir astoņi, par kuriem pēdējā laikā tika jautāts.

Vai jūs tiešām varat detoksicēt savu ķermeni, lai panāktu svara zudumu? Jūsu dzīvē pienāk brīdis, kad jūs nolemjat doties svara zaudēšanas ceļojumā, un šis laiks pienāk jebkurā laikā, īpaši pēc ilgām brīvdienām.

To sauc par pārtikas termisko efektu. Praktiski tas ir tikai viens vai divi kilojouli. Tas ir tāpēc, ka tam nepieciešams uzsildīt līdz ķermeņa temperatūrai, pirms to var uzsūkt.

Kā ātrāk saslimt ar plaušu vēzi, Plaušu vēzis

Neēd pēc paātrina svara zudumu Kas ir svarīgāks par dienas laiku, ko tu ēd, ir tas, ko tu ēd un cik daudz jūs ēdat. Jūsu kopējais kilodžoula patēriņš, kā arī fiziskā aktivitāte, kas tiek veikta visas dienas laikā, nosaka, vai jūs iegūstat, zaudējat vai saglabājat svaru.

5 svara zudums mīti svara zudums rock alpīnisti

Neatkarīgi no tā, kad jūs ēdat, ja lietojat vairāk kilojoules nekā jums nepieciešams, ķermenis pārpalikumu uzglabās kā taukus.

Nesenā pārskatā tika konstatēts, ka ēdienu biežums mainās, ja ēdat visu dienu, vai nu vienu, divas vai trīs ēdienreizes dienā, tas gandrīz nemaina ķermeņa svaru.

  1. Debunking mītu, ka mazkaloriju pārtiku nevar būt garšīgs
  2. Vai svara zudums uzlabo auglību
  3. PIN IT Cilvēki ar lipekļa nepanesamību, celiakiju ilgi cīnās, lai pierastu pie ierobežota uztura, kas līdzsvarots ar sastāvdaļas neesamību.
  4. 5 mīti par kalorijām : ansisegle.lv

Daži īstermiņa pētījumi ir atklājuši, ka ēst vislielāko daļu no jūsu kilodžouliem dienas beigās var padarīt cukura līmeni asinīs sliktāku, bet, lai to pārbaudītu, ir nepieciešami ilgāka termiņa pētījumi. Priekšlaicīga virtuves slēgšanas priekšrocība ir tā, ka 5 svara zudums mīti ēdienu ēd, jo īpaši mazāku nevēlamu pārtiku un mazāk alkohola. Dzeramo ūdeni pirms ēdienreizes jūs zaudējat vairāk svara Tas varētu strādāt dažiem.

Starp cilvēkiem pastāv viena izplatīta kļūda, kas nozīmē, ka, panākot ķermeņa kaloriju deficītu, jūs varat sasniegt tievu ķermeņa formu. Mīts turpinās, jo, lai samazinātu kaloriju deficītu, jūsu sadedzinātās kalorijas; jābūt mazāk nekā patērētajām kalorijām.

Nesen randomizētā kontrolētā pētījumā pieaugušajiem ar aptaukošanos pusei dzert ml tīra ūdens 30 minūtes pirms brokastīm, pusdienām un vakariņām, bet otrai pusei bija jāparāda, ka kuņģis ir pilns 30 minūtes pirms ēšanas.

Abas grupas zaudēja svaru 12 nedēļu laikā, bet ūdens dzeršanas grupā tās zaudēja 1, 3 kg vairāk nekā vizualizācijas grupā. Visaptverošs pārskats par randomizētiem kontrolētiem pētījumiem par ietekmi, ko dzer vairāk ūdens uz enerģijas patēriņu un vielmaiņu, radīja ļoti mainīgus rezultātus, kas svārstījās no negatīva līdz nullei līdz pozitīvai ietekmei.

5 svara zudums mīti svara zudums mēness

Bet dzeramā ūdens dzeršana var palīdzēt samazināt kopējo diennakts kilodžoula patēriņu, ja tā aizstāj dzērienus, piemēram, mīkstu dzērienu, sirsnīgu un sulīgu dzērienu. Ketogēnās diētas ir labākas nekā citas diētas Ketogēnās diētas ievērojami samazina ogļhidrātu daudzumu un ir ļoti daudz tauku un olbaltumvielu. Vēl viens sistemātisks pārskats pārbaudīja divu veidu stipri ierobežotu svara zudumu diētu ietekmi uz apetīti. Divu ketogēnu diētas pētījumu metaanalīzes, kas ļoti ierobežoja ogļhidrātu, konstatēja, ka tās samazināja izsalkumu un pazemināja vēlmi ēst.

Astoņi diētas mīti - busted!

Trīs ļoti zema enerģijas patēriņa VLED pētījumi, kuros kopējā enerģija ir ierobežota līdz kilodžouliem dienā, konstatēja ievērojami zemāku bada līmeni ar lielāku pilnību un sāta sajūtu. Šīs diētas ir ļoti ierobežojošas, un tās drīkst lietot tikai ārsta uzraudzībā, jo ir iespējamas blakusparādības, tostarp galvassāpes, slikta elpa, žultspūšļa slimība un aizcietējums.

5 svara zudums mīti sadedzināt tauku ātru velosipēdu

Košļājamā gumija paātrina svara zudumu Košļāšana nosūta signālus savai smadzenei, ka jūs sākat ēst un drīz jutīsies pilnīga. Pētījumā, kurā piedalījās 60 pieaugušie, tika pārbaudīts, vai apetīte ir cieta vai mīksta gumija, vai arī to vispār nav. Viņi konstatēja, ka jebkura gumija košļājamā viela noveda pie neliela enerģijas patēriņa samazināšanās liesās pieaugušajiem, bet tiem bija tendence palielināt pārtikas devu tiem, kas bija liekais svars.

Kaloriju mīts - ēst vairāk, mazāk vingrināties un joprojām zaudēt svaru

Sistemātisks pārskats izvērtēja pierādījumus par sakarībām starp košļāšanu, apetīti un pārtikas uzņemšanu. Viņi atzīmēja, ka pastāvēja publicitātes aizspriedumi, kas nozīmē, ka pētījumi ar pozitīviem atklājumiem ir vairāk izplatīti. Interesanti, ka košļājamās gumijas ietekme uz svara zuduma iejaukšanos nav pārbaudīta.

Tieši kaloriju apjoms tavā ēdienā būs tas, kurš kontrolēs svara zudumu vai pieaugumu. Tieši tāpēc ir svarīgi būt par tām informētam. Diemžēl ir neskaitāmi mīti par kalorijām, uz kuriem cilvēki uzķeras un tādā veidā mazina iespējas sasniegt savu mērķi. Ja būsi informēts par šiem mītiem, būs mazāk par ko raizēties. Lūk, 5 izplatītākie mīti par kalorijām.

Neēdiet pirms darba, lai sadedzinātu vairāk tauku Vai jums vajadzētu ēst pirms darba? Debates rages, bet tas ir pārbaudīts pētījumā, kurā salīdzināti kopējie enerģijas izdevumi un tauku un ogļhidrātu daudzumi, kas sadedzināti pirms treniņa, tās laikā un pēc tās 12 aktīvos veseliem vīriešiem. Tie tika pārbaudīti pēc nakts ātruma un citā dienā pēc brokastīm.

Ķiploki svara zudums

Zaļā tēja paātrina vielmaiņu Pārskatā par 15 pētījumiem ar pieaugušajiem ar lieko svaru vai aptaukošanos tika pētīta zaļās tējas ietekme uz svara zudumu un svara uzturēšanu un netika konstatēta nozīmīga ilgtermiņa ietekme. Bet nesenā pārskatīšana pieaugušajiem ar vielmaiņas sindromu par jebkāda veida tējas vai tējas ekstraktu ietekmi konstatēja nelielu labvēlīgu ietekmi uz svara zudumu, bet rezultāti ir jāinterpretē piesardzīgi, jo daži iekļauti pētījumi ir slikti.

Ēšana greipfrūtu kūst tauki Nav nepieciešams izspiest greipfrūtu meklējumos. Trīs randomizētu kontrolētu 5 svara zudums mīti meta analīze par greipfrūtu ēšanas ietekmi uz ķermeņa masu neuzrādīja ķermeņa masas izmaiņas salīdzinājumā ar kontrolēm. Mūsu bezmaksas masīvais atvērtais tiešsaistes kurss MOOC Svars zaudējumu zinātne - izkliedējošo diētu mīti sākas Populārākas Kategorijas.