Cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā

Un neatkarīgi no tā, vai jūs izskatāties tauki ar pārmērīgu tauku vai sāls daudzumu, un ūdens ir vienīgais, kas nāk ārā - un jūs izskatās slikti, piemēram, uzpūsta bumba. Fotogrāfija TerryJ Getty Images. Vecuma pēdējie cilvēki psiholoģiski nepanes labi. Viņš redzēja viņu dažādos stāvokļos - slims, vesels, nomākts vai eiforisks. Tātad rodas jautājums: cik minūtes katru dienu mainīs? Lai sasniegtu rezultātus, ir svarīgi ievērot konsekvenci.

Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs Kad runa ir par svara zudumspirmie treniņi, kas ienāk prātā, visticamāk HIITskriešana un cita veida kardio.

Un, lai gan daudzi no mums staigāšanu nesaista ar noplēstu bod, tas faktiski var palīdzēt jums zaudēt svaru. Tā kā fiziskās aktivitātes veids ir mazs un ir pieejams lielākajai daļai cilvēku, tas ir lielisks treniņš, ko iekļaut savā ikdienas darbā dzīve.

Laika gaitā jūsu ķermenim ir arī fitnesa svara zudums vieglāk nekā cita veida treniņiem. Tātad rodas jautājums: cik minūtes katru dienu mainīs? Vai ir pareiza tehnika, lai sadedzinātu visvairāk kaloriju?

Mēs runājām ar dažiem veselības ekspertiem, lai uzzinātu vairāk par staigāšanas ieguvumiem veselībai un labākajiem padomiem, kā staigāt svara zaudēšanas nolūkos.

Pastaigas svara zaudēšanai Hidratēt Kā ūdens dzeršana pirms pastaigas palīdz zaudēt svaru?

cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā cik ātri notiek svara zudums uz keto

Tas palielina vielmaiņas ātrumu, kas ir labs kaloriju sadedzināšanai, saka Džeisons Hjūzs, RD un Vegan Liftz līdzdibinātājs. Tas arī liks jums justies enerģiskākam, kas palīdzēs jums maksimāli izmantot savu treniņu. Ir pareizais pārnesums Tāpat kā ar daudzām lietām dzīvē, arī sagatavošanās ir puse no cīņas.

Fresh articles

Pievērsiet uzmanību savu apavu stāvoklim, Phung D. Tie būtiski ietekmē jūsu pastaigas kvalitāti un to, kā jūs jūtaties pēc tam. Tran iesaka regulāri pārbaudīt apavu stāvokli, ideālā gadījumā reizi 6 mēnešos. Pārbaudiet laika apstākļus Daļa no sagatavošanās ir pareizā dienas laika izvēle, lai staigātu. Lai gūtu maksimālu labumu no pastaigas, jūs vēlaties doties vislabākajā dienas laikā, un tas ir atkarīgs no temperatūras un āra apstākļiem.

cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā w tauku deglis

Piemēram, ja jūs zināt, ka dienā būs karsts, ieplānojiet pastaigu vakaram, Dr. Pamela M. Peekepriekšsēdētājs Dženija Kreiga Zinātnes konsultatīvā padome. Sāciet savu dienu ar novājēšanu apģērbs uzkodu vai maltīti Sāciet savu dienu ar sabalansētu uzkodu vai maltīti.

Jūsu spēja sadedzināt taukus sākas ar hormonālo līdzsvaru, kas rodas, ēdot olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku līdzsvaru, Lorēna Dženaibijušais CrossFit līdzdibinātājs. Neļaujiet nepareizam uzturam mazināt rezultātus, ko iegūstat ejot. Dodieties regulārā ātrā 30 līdz 45 minūšu gājienā Kārena GrehemaRD un sertificēts diabēta pedagogs saka, ka šāds laiks ir saldā vieta, kad runa ir par svara zaudēšanu.

Svara zaudēšana ar ūdeni: kā aprēķināt savu likmi

Pastaigas laikā tiek patērētas kalorijas, kamēr jūs staigājat, taču daudzi cilvēki neapzinās, ka lielākais ieguvums ir tas, ka tas palielina vielmaiņu nākamo 24 stundu laikā.

Regulāra ātra staigāšana samazina jūsu tauku audus un palielina muskuļus, un muskuļi sadedzina vairāk enerģijas nekā tauki, saka Greiems. Kļūstot formā un spējot vairāk, jūs gūsiet vairāk labuma. Kad vielmaiņa palielinās, jūs sadedzināt vairāk kaloriju pat tad, ja nestaigājat. Tas samazina cukura līmeni asinīs un stiprina jūsu asinsvadus un sirdi. Pastaiga pa dažādu reljefu Pastaigas pa daudzveidīgu reljefu ir lieliski piemērotas sirds un asinsvadu sistēmai fitnesa jo tas vairāk uzsver dažādus muskuļus un uzlabo jūsu kustīgumu.

Līdzīgi kā mainot slīpumu uz skrejceļškad mēs strādājam ar stāvu, gludu vai leņķveida zemi, mēs pastāvīgi svārstām savu sirdsdarbības ātrumu un patiešām sviedros, saka Bens Volkerspersonīgās apmācības speciālists vietnē Anywhere Fitness. Kaut arī pastāvīga gradienta maiņa ir ļoti efektīva kaloriju sadedzināšanai, tā ir arī lieliska pretestības apmācības forma. Tiekoties ar akmeņainām vai leņķotām nogāzēm, dažādas muskuļu grupas ķermeņa apakšdaļā tiek ieslēgtas, lai izpildītu izaicinājumu.

Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, viņš iesaka staigāt jauktā maršrutā. Tas palielina dažādu veidu kustības un kustību diapazonu. Izsekojiet savus soļus Tas palīdzēs uzturēt atbildību un ļautu sekot līdzi svara zaudēšanas mērķiem. Citiem vārdiem sakot, jums ir daudz lielāka iespēja rīkoties, ja no viedā pulksteņa jūs uzlūko nulle.

Neatkarīgi no tā, vai tas ir Fitbit, Apple Watch vai Garmin valkājamais, ir svarīgi uzraudzīt soļus visas dienas garumā. Un, ja vēlaties padarīt to jautrāku, lietotne Fibit ļauj jums redzēt, cik daudz soļu ir paveikuši jūsu draugi, lai jūs to varētu pārvērst par konkursu!

cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā dedzība svara zudums izmaksas

Pastaiga ar mugursomu Ja jūs meklējat pretestības apmācību un visa ķermeņa treniņu, darbs tiks paveikts, staigājot ar mugursomu. Sadalot svaru muguras augšdaļas vidū, mēs varam attīstīt un nostiprināt nelīdzsvarotus muskuļus, palīdzot tiem kļūt definētākiem un funkcionālākiem, saka Volkers. Uzturot slodzi vienmērīgi un virzienā uz ķermeņa viduslīniju, mugursoma darbojas pozas muskuļos aizmugurējos plecos un mugurā.

Kāda pastaiga. Kā veikt ņiprs staigāšana. Cik daudz staigāt svara zaudēšanai un veselībai

Tas arī strādā jūsu ķermeni un muguras lejasdaļu kā stabilizatora muskuļus. Esiet konsekventi Lai sasniegtu jebkuru mērķi, konsekvence ir galvenā. Un tas pats attiecas arī uz staigāšanu svara zaudēšanas dēļ. Viens no iemesliem, kāpēc pastaigas var būt tik noderīgas svara zaudēšanas ceļojumā, jo to daudzi no mums var darīt regulāri un konsekventi, saka Joyce Shulman, TEDx runātājs un grāmatas Walk Your Way to Better autore.

Pastaiga lielā augstumā Līdztekus vispārējās izturības palielināšanai staigāšana lielā augstumā uzlabo aerobās sistēmas spēju izmantot skābekli. Ejot augstāk, skābeklis kļūst plānāks, saka Volkers. Izjūtot šo ātrāko noguruma sākumu, mēs kļūstam daudz piemērotāki, lai tiktu galā ar vidi.

Cik daudz kaloriju Vai staigāšana mēnesī?

Tas uzlabo mūsu fizisko sagatavotību, atgriežoties pie aktivitātēm zemākā un vienmērīgā zemē. Pastaigas augstākās virsotnēs palielina mūsu aerobo spēju un anaerobo slieksni, viņš skaidro.

Ķermenis uzzina, kā iegūt vairāk skābekļa šūnu elpošanai un taupīgāk to izmantot. Saglabājot mūs modrus un enerģiskus ilgākas stundas!

Treniņš ar bobu harperu krievu valodā. Black Fire ir ļoti efektīva Boba Harpera programma

Tā vietā, lai mērķētu uz tauku šūnām, šīs sistēmas mērķis ir treniņa laikā sadedzināt ogļhidrātus un cukuru kā resursu. Tas padara staigāšanu lielā augstumā lielisku svara zaudēšanai.

cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā svara zuduma izvēlnes un receptes

Mainiet tempu Intervāla apmācība ppar alfa un tauku dedzināšana ceļi caur aknām būtiski mainīt svara zudumu. Un, ejot, temps ir viss. Nākamreiz, kad ejat, mēģiniet veikt soļošanas intervālus un pievienojiet roku kustības, saka Šulmans.

Tas palīdz palielināt intensitāti. Nelietojiet ogļhidrātus pirms pastaigas Pārmērīga ogļhidrātu lietošana pirms pastaigas var kavēt svara zaudēšanas centienus. Pirms staigāt, jums jāēd vienkāršas un sabalansētas porcijas, ja vien jūs nestaigājat ļoti ilgu laiku, saka Volkers. Veselīga un sabalansēta maltīte ietver visus makro un mikroelementus, kas nepieciešami, lai saglabātu veselību un funkcionēšanu.

Veselīgi tauki, olbaltumvielas, vitamīni un minerālvielas. Ēdotajiem ogļhidrātiem jābūt veseliem un dabīgiem - augļiem, dārzeņiem un pilngraudiem nelielos daudzumos. Šajos pārtikas produktos ir maz kaloriju un tie dos jums visu nepieciešamo enerģiju. Ir svarīgi atbilstoši plānot degvielas patēriņu - katrs treniņš ir atšķirīgs.

Turpiniet izaicināt sevi Šulmans iesaka sākt no turienes un būvēt no turienes. Pat ja sākumā ir tikai jūdze, iespējams, ka jūs staigājat piecas reizes, pirms to zināt. Pastaiga ir prakse, kad daudzi cilvēki diezgan ātri var izdarīt ievērojamus soļus paredzēt vārdu spēlesviņa cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā.

Pārbaudiet savu stāju Nav slinkošanas! Kaut arī daudzi no mums nedomā par pareizo pastaigas veidu, tehnika ir svarīga. Ritiniet plecus uz priekšu, tad uz augšu pret ausīm, tad atpakaļ, saka Dr Peeke. Tagad jūs atrodaties savā atpūtas vietā, lai iegūtu veselīgu stāju. Pārliecinieties, ka zods ir uz augšu, pleci ir kvadrātveida, un katrā solī piesaistiet savu kodolu un pakaušus. Pastaiga ar draugu Lai palielinātu izredzes gūt panākumus, ir svarīgi, lai kāds jūs sauktu pie atbildības.

Galvenais ir izvēlēties partneri, kurš vēlas zaudēt svaru un kuram patīk staigāt, lai nodrošinātu, ka jūs abi esat motivēti pieturēties pie tā.

Izlemiet dienas, laiku un vietas savām pastaigām un ievietojiet tās savā kalendārā. Tas arī palīdzēs jums noteikt prioritāti kājām. Izvairieties no zombiju pastaigas Visticamāk, nevajadzētu teikt, ka nesteidzīga pastaiga katru dienu nepazeminās centimetrus no jostasvietas. Vispirms iesildieties, saka Dr Peeke. Pēc tam ej tādā tempā, kas šķiet tāds, it kā tu sevi mēreni tauku zaudējumu nutribullet receptes. Tad apmēram ik pēc minūtēm palieliniet ātrumu par minūti.

Vēl viena iespēja ir uzkāpt kalnā un uzņemt to tādā pašā mērenā tempā, viņa piebilst. Pievienojot šos intensitātes intervālus, jūsu ķermenis izbauda izaicinājumu, un jūs arī sadedzināt vairāk kaloriju.

  1. Polinepiesātinātais tauku svara zudums
  2. Šajā vecumā katrs liekais kilograms palielina diabēta, vēža un sirds un asinsvadu slimību iespējamību!

Pastaiga pirms brokastīm Kad pamostaties, jums jau ir kaloriju deficīts un jūsu kuņģis ir tukšs, Ashlee Van Buskirkuztura un labsajūtas treneris un visa nodoma dibinātājs, skaidro. Tas nozīmē, ka, veicot ātru 20 minūšu gājienu tieši pamostoties, jūs veicināsiet vielmaiņu, kas visas dienas laikā var izraisīt lielāku tauku dedzināšanas spēju. Izmantojiet S. T metodi Lai staigātu svara zaudēšanas nolūkā, Dr. Peeke iesaka izvirzīt savus mērķus: konkrētus, izmērāmus, sasniedzamus, atbilstošus un saistītus ar laiku.

SMART metodes ievērošana ir efektīva mērķu noteikšanas tehnika. Saistīts: 10 bezmaksas izdrukājamas mērķu noteikšanas darblapas, kas palīdzēs jums sasniegt jebko Novietojiet automašīnas tēvu prom Darbības tiks summētas.

Nākamreiz, kad dodaties uz veikalu, sporta zāli vai restorānu, novietojiet automašīnu tālāk, lai izietu šo papildu attālumu, saka Džefrijs Skotssertificēts personīgais treneris.

Iesildīties Daudzi cilvēki neuzskata, ka tas ir nepieciešams, taču svara apmācība lai ātri sadedzinātu taukus izdevīgi atslābināt muskuļus un locītavas Piedalīšanās vieglos, bet plūstošos mobilitātes vingrinājumos pirms pastaigas palīdz sasildīt locītavas un muskuļus, padarot jūsu pastaigas laiku patīkamāku un efektīvāku, saka Jenai.

Jūs nevēlaties veikt garas statiskas izstiepšanās, kad neesat iesildīts.

Kā lietot iOS Health lietotni? Kā lietot pedometru iPhone lietotnē Health IPhone 5 veselības programma. Kā lietot pedometru iPhone lietotnē Health Lasīšanas laiks: 11 minūtes Izdomāsim, kā ieslēgt standarta pedometru iPhone lietotnē Health, kalibrēt to un redzēt, kādas pedometra lietotnes ir pieejamas App Store. Vecākām versijām var būt atšķirīgi vai bez rakstā norādītie izvēlnes vienumi un aparatūras atbalsts. Ieslēdziet iPhone ierīcē pedometru Pirmkārt, jums jāaktivizē izsekošanas opcija, kas pēc noklusējuma ir ieslēgta.

Lieliskas iespējas ir tādas pārvietošanās iespējas kā tārps vai gaisa tupēšana. Cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā pastaigu žurnālu Pierakstīt!

cik daudz svara zudums pastaigas 2 jūdzes dienā neapstrādāta pārtikas emuāra svara zudums

Sekojiet līdzi dienām, kurās veicāt savu pastaigu, dienas vai nakts laiku, kad veicāt savu iešanas rutīnu, attālumu un laiku, lai pabeigtu katru pastaigas kārtību, kursu, kurā veicāt savu iešanas kārtību, un nedēļas svaru, saka Šenons Henrijs, RD EZCare klīnika. Ieguldiet spieķos Dr Sebastians Kvernelandchiropractor un Skandināvijas Veselības institūta dibinātājs, iesaka distanču slēpošanas nūjas, jo tas piesaista vairāk muskuļu un aktivizē ķermeņa augšdaļu.

Izmēģiniet termisko pastaigu Šī nesteidzīgā un vidējā tempa pastaiga tiek veikta neilgi pēc maltītes pabeigšanas. Pēc pusdienām un vakariņām iekļaujiet to savā ikdienas grafikā. Deivids Česvortsfitnesa direktors Hilton Head Health paskaidro, ka nesteidzīga minūšu pastaiga pēc ēdienreizes ir ne tikai droša, tā ir laba lieta darīt vairāku iemeslu dēļ.

Dodoties pastaigā šajā laika periodā, sadedzina vairāk kaloriju nekā pastaigā citreiz.

Jūs esat šeit: Mājas » Tievēšana » Zaudēt svaru ar dzeramo ūdeni.

Arī Česvorts saka, ka termiskās pastaigas ir lieliska ieradumu pāra forma. Paradumi, kas sadedzina kopā, stieples kopā. Citiem vārdiem sakot, ir vieglāk pieņemt jaunus ieradumus, ja tos savieno pārī ar vecajiem, pretstatā mew ieraduma skatīšanai no gaisa.

Lielākajai daļai cilvēku ir ieradumi pēc maltītes. Pievienojiet īsu nesteidzīgu pastaigu pēc šīm maltītēm, lai viegli iegūtu jaunu veselīgu ieradumu savā dzīvesveidā! Izvēlieties motivācijas vidi Tas ļaus jums gūt panākumus. Ja iespējams, ej iekšā daba un elpot meža gaisā, saka doktors Kverneland.

Jūsu prātam un imūnsistēmai ir labi elpot šos koku fitoncīdus.