Reklāma un sponsorēšana

Par ko te būs stāsts?

  • par Ardi Kolah un viņa pieredzi
  • par interruption marketingu vs permission marketingu
  • reklāmu un sponsorēšanu
  • pasākumiem un cilvēku iesaistīšanu

Arhīvā ieskatījos un atradu interesantu video, ko pats biju uzfilmējis Wazzap? konferences ietvaros tepat Latvijā 2008. gada 5. novembrī. Runātājs ir Ardi Kolah, tas pats čalis, kas Apvienotajā Karalistē veiksmīgi ir palaidis pasākumu MOBO – šis ir tāds viens no viņa starptautiski labāk zināmajiem darbiem.

Pats piedalījos Wazzap? konferencē, Ardi lekciju noklausījos (un mani tā lekcija patika) un pēc tam nolēmu viņu nointervēt tā improvizēti. Lūk te tad arī rezultāts.

Tas viss, protams, nav nekas jauns – tā arī ir. Bet šis man atausa atmiņā kontekstā ar dažām domām, ko pagājušajā nedēļā piedāvāja Baekdāla kungs. Tā specifiski man patika šis citāts:”…Don’t expect that people will come to you, and never demand it.” Te arī konteksts ar Ardi teikto un stāstīto šajā video – par interruption mārketingu. Ir vērts padomāt par šo tieši tādā ziņā – kāpēc Tu/es to visu darām? Pēc iedvesmojošas pastaigas Rīgas ielās – bez auto, bez datora, bez twittera – ar sarunām par idejām, ko un kā darīt, esmu kļuvis labāks. Tā vismaz man šķiet. Un gatavs jaunām lietām. Skatamies video.http://www.vimeo.com/5930905

Padod ziņu saviem draugiem:
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • draugiem.lv
  • TwitThis

0 komentāri


  • pievieno savu komentāru

pievieno savu komentāru