Kā pareizi remontēt auto?

Beidzot ir īsts iemesls uzrakstīt par to, kas ir svarīgi diezgan daudziem auto īpašniekiem Latvijā un tā ir mūžīga tēma – auto remonts. Tas ir arī līdz bezgalībai banāls temats, taču šīs nedēļas piedzīvojums man lika ķerties klāt pie rakstīšanas un pastāstīt plašāk par savu pieredzi, kas bija izcila.

Kāpēc? Manuprāt – mūs visus un Latviju izvilkt gaismā un radīt Latvijas Nokijas un Latvijas Instagramus var tikai rūpīgs un pamatīgs darbs, pēc kura iestājas labi padarīta darba sajūta. Darbs ir ne tikai jāpadara, bet tas arī pienācīgi jānovērtē. Tā nu es ar šo ierakstu veicu šo labi padarītā darba novērtējumu.

Par ko ir stāsts? Esmu paveca BMW īpašnieks – priecīgs un apmierināts jau vairāk kā 5 vai 6 gadus. Auto ripo un protams, ka ik pa laikam nepieciešams veikt arī apkopi. Visus šos gadus esmu bijis cītīgs Permalat Klients – tāda kā iestaigātā taciņa. Taču laikam ejot, sāku just, ka kaut kas nav lāgā ar šo iestaigāto taciņu – pieeja auto remontam ir tāda diezgan formāla – vairākas reizes pēc remonta atkal vecās vainas klāt un šķiet, ka maksājot par šo darbu, neiegūstu līdz galam to, ko gaidu – ka auto ripos un braukt būs prieks, bet tas auto neripo viss tik raiti un tā prieka dažkārt trūkst.

Tā nu šogad saņēmos un izmēģināju laimi savādāk – sāku meklēt meistarus alternatīvā veidā. Pirmā doma bija apmeklēt BMWpower mājas lapu, jo bija sajūta, ka tur noteikti būs zinoši cilvēki, kas pastāstīs kas un kā. Un es nekļūdījos. Drošības labad aprunājos ar dažādiem speciālistiem, kuri piedāvāja dažādus risinājumus. Un galu galā izlēmu par labu vienam no tiem, jo:

- piedāvājums bija izklāstīts par katru no pozīcijām (biju pielicis klāt “diagnozi” no CSDD)
- par katru pozīciju bija komentārs – kāda ir visbiežāk sastopamā problēma šeit
- par katru pozīciju komentārs – kā šo problēmu var visvienkāršāk un racionālāk/ekonomiskāk novērst
- par katru pozīciju – jūtams pieredzējuša eksperta viedoklis un ir sajūta, ka tam var uzticēties, lasot visu piedāvājumu kopumā

Tad mani ķēra tā saucamais “gut feeling” jeb sajūta, ka šis ir patiesa eksperta sastādīts piedāvājums, kurš turklāt smalki orientējas BMW niansēs. Un es nebiju kļūdījies.

Taču, kas man pārsteidza visvairāk – veids, kādā ļoti ērti un ātri viss tika izdarīts. Šeit noteikti jāpiemin, ka viss remonta process tika ar mani saskaņots, izmantojot skype. Es tiku informēts par auto diagnostiku tiešsaistes režīmā. Uzreiz man tika piedāvāts plašs remonta detaļu klāsts ar saitēm internetā, kur pats varu apskatīties un izvēlēties, kādas detaļas labāk vēlos izmantot. Tas viss tika zibenīgi pasūtīts un faktiski divu dienā laikā auto tika atgriezts dzīvē. Un izgāja apskati viens un divi – bez mazākās aizķeršanās šodien. Lūk!

Ko no šī visa saprotu? Ka tehnoloģija – šajā gadījumā skype – palīdz ārkārtīgi ātri tikt galā ar neskaidrajiem jautājumiem. Nekur iepriekš Latvijā neesmu manījis, ka auto remonts tiek šādi – ļoti operatīvi un skaidri organizēts. Par šo pieeju patiešām gribu paslavēt puišus – tas tiešām palīdz un redzu, ka lietas var izdarīt daudz ātrāk. Ir jau arī telefons, bet skype palīdz tādējādi, ka vari pieņemt lēmumu, balstoties uz paša vēlmēm, apskatot rezerves daļas attiecīgajās saitēs un vari salīdzināt pats dažādos piedāvājumus, nevis tikai no tā, ko piedāvā servisa darbinieks. Šī pieredze mani šonedēļ patiešām iedvesmoja. Un šķiet, ka esmu atradis tagad savu ideālo meistaru.

Pats galvenais – manuprāt – visā šajā pieredzē ir tas, ka meistars pilnīgi skaidri man pastāsta par katras problēmas risinājuma iespējām – un parasti ir kādas 4-5 iespējas, kā šo risināt. Mani tas atbruņoja tādējādi, ka es sapratu – hey, viss kā uz delnas, nekādu slepeno gājienu, nekādu nenosakamās izcelsmes detaļu – un lēmums paša rokās – pilnīga uzticība un pilnīga drošība, ka viss notiek caurskatāmi un pārbaudāmi. Tas mani pozitīvi joprojām turpina iedvesmot.

Protams, ka galu galā ir jānoskaidro – kas ir tie super meistari. Tie ir vīri no uzņēmuma Motoring. Vēl papildus var pieminēt absolūti atsaucīgos darbiniekus, kas padomā par to, kā labi likt justies Klientam – gan tēja, gan kafija tiekoties birojā, gan arī pieredzes un zināšanu bagāti stāsti par to, kāda veidā katru no auto problēmām vislabāk var atrisināt.

Visa šī pieredze nenoliedzami izraisa uzticību un sapratni par to, ka tieši šādā veidā mēs varam izdarīt kaut ko vairāk arī visi kopā. Darot labi katrs savu darbu.

P.S. par šo rakstu neviens nav maksājis, tāpat man nav nekādas vienošanās par jebkādām atlaidēm par man sniegtajiem pakalpojumiem no Motoring puses – godīgi samaksāju pilnu cenu ar visiem papīriem par man sniegtajiem pakalpojumiem. Tā lūk!

Padod ziņu saviem draugiem:
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Google
  • draugiem.lv
  • TwitThis

3 komentāri


  • Tas pats ir ar zinošiem mehāniķiem, kuri remontē privāti. Viņi Tev vienmēr ieteiks labāko un izdevīgāko variantu. Bieži vien ir tā, ka visa detaļa nav jāpērk, bet tikai daļa no tās (starpība ir cenā un laikā) Lielākā daļa servisu šādā gadījumā neies čakarēties, bet cenas ziņā paņems vairāk kā privātais :)

    • tā jau ir. Katrā ziņā es pats pieredzēju ko un kā man piedāvā Permalat par piemēram stūres iekārtu – Ls 600 maiņa un Motoring – kas konstatē, ka vaina ir pavisam cita un arī attiecīgi pieeja remontam pavisam atšķirīga un cena adekvāta.

  • Par Permalatu man izveidojās viedoklis, kad biju BMW 530d īpašnieks. Bija nobeigusies sīka detaļa starterī, saucas bendikss. Tajā kantorī par viņu prasīja 104 latus + nomaiņa, ja nemaldos 30. Rezultātā tika nopirkts bendikss par 19 latiem un nomainīja pa piečuku vai čiriku, īsti neatceros. Nebūsim slaucamas govis! :)

pievieno savu komentāru