Vai periodisks badošanās sadedzina taukus

Vai jūs zaudēsiet svaru? Zems insulīna līmenis nodrošina aktīvāku lipolīzi - tauku šūnu sadalīšanos, un mēs zaudējam svaru ātrāk. Turklāt tie ir jutīgāki pret insulīnu. Pelēm, kuras pārspīlē un kuras ir pakļautas UV stariem, svara pieaugums ir lēnāks un cukura līmenis asinīs ir mazāks nekā pelēm, kuras nav pakļautas iedarbībai.

Padomi, kā sākt diētas tendences Slavenības zvēr Uzziniet vairāk par periodisku badošanos un lietotni, kas procesu var padarīt vienkāršu un pielāgotu jums! Jaunumi Kad cilvēkiem saku, ka praktizēju un mīlu periodiska badošanās JAviņi mēdz skatīties uz mani, it kā es būtu mazliet dzeguze.

Ketoze pret ketoacidozi: salīdziniet cēloņus, simptomus, ārstēšanu un daudz ko citu

Kas varētu būt precīzi - bet noteikti ne tāpēc, ka es esmu intermitējošas badošanās mega fans. Un es neesmu viens. Es saprotu, ka dažiem tas var izklausīties nedaudz ekstrēmi.

Es saprotu, ka daudzi cilvēki nesaprot, kā ikvienam var būt visas bumbiņas, un viņi joprojām vēlas katru dienu stundām sev 'atņemt' ēdienu. Bet tas ir pārsteidzoši viegli ar praksiārkārtīgi izdevīgi un pat - uzdrošinos teikt - patīkams.

Pareizi, man patiešām patīk darīt IF, un es to darītu, pat ja tas nepiedāvātu nekādu veselību vai svara zaudēšanas priekšrocības. Tas mani padara justies labivisi dabīgie augu tauku degļi es esmu pārliecināts, ka vairākiem no mums vajadzētu to izmēģināt.

Varbūt tas nav domāts visiem, bet tiem, kas tomēr gūst labumu no tā, tas rada reālus, dzīvi izmainošus brīnumus.

Būt iesācējam ar pārtraukumiem badošanās laikā var būt grūti, un tas palīdz iegūt ievadu praksē, daudz informācijas un dažus norādījumus.

10 super padomi, kā vienlaikus zaudēt taukus un iegūt muskuļu masu!

Tieši tur DoFasting lietotne ienāk. DoFasting piedāvā visvienkāršāko, viegli sekojamo un nesāpīgo palīdzību jūsu neregulārā badošanās brauciena laikā. DoFasting var novest tevi no amatieru statusa līdz fenomenāliem rezultātiem bez cīņas.

Lietojiet šo kodu norēķinoties un sāciet IF braucienu jau šodien! Kas ir neregulāra badošanās?

Padomi, kā sākt diētas tendences Slavenības zvēr

Pārtraukta badošanās, gandrīz kā tas izklausās, bet ir dažas nianses, kas ir svarīgi, lai iegūtu taisnību. Labā ziņa ir tā, ka jums ir brīvība izvēlēties daudz dažādu badošanās metodes. Pārtraukta badošanās var ilgt no 12 stundām līdz 24 stundām. Gavē reizi nedēļā, reizi mēnesī vai pat reizi gadā. Nav viena labākā badošanās grafika - tas ir balstīts uz jūsu personīgajām vēlmēm, ieradumiem un mērķiem. Visbiežāk sastopamās periodiskās badošanās versijas parasti ir īsākas, ikdienas badošanās.

IF pastāvīgajiem cilvēkiem badošanās 13 līdz 16 stundas dienā ir populāra prakse un mans personīgais favorīts. Tas var nozīmēt, ka jūs izlaižat brokastis un pagaidāt, līdz sākat ēst dienā, vai arī varat ieturēt rīta maltīti, bet kaut kad pēcpusdienā pārtraukt sevi.

Daži cilvēki pat pieturas pie vienas ēdienreizes dienā. Katru dienu badošanās laikā ir visdažādākie veidi.

Periodiska badošanās

DoFasting ir awesome un ieskatu apraksts JA vēsture un pamati. Pārtraukto badošanās pabalstu zemākais līmenis Foto: Pexels Daudzi cilvēki nāk pie periodiskas badošanās kā uz to sadedzināt taukus un zaudēt svaru. Un tas noteikti ir labs veids, kā to izdarīt abas šīs lietas. Bet tam ir arī mazāk pazīstami ieguvumi, piemēram, samazināts risks 2. Mehānismi, kas slēpj samazinātu 2. Tipa cukura diabēta risku, ir meklējami uzlabota insulīna rezistence kas var būt ar kaloriju ierobežojumu.

Tas jau sen ir pazīstams kā diabēta riska faktors un diabēta iznākums, un tāpēc periodiska badošanās kā kaloriju ierobežojuma versija piedāvā potenciālos ieguvumus diabēta un prediabētiskās populācijas.

Papildus šiem daudzsološajiem ieguvumiem IF var būt noderīgs mūsu smadzenēm, kognitīvā funkcijaenerģija un produktivitāte.

vai periodisks badošanās sadedzina taukus

Es personīgi esmu atklājis, ka intermitējoša gavēšana manas darba dienas padara enerģiskākas un produktīvākas. Turklāt es vairs nepiedzīvoju to pusdienas pusdienas kritumu, ar kuru saskartos tik daudzi no mums.

vai periodisks badošanās sadedzina taukus

Tātad, neatkarīgi no tā, vai jūs to meklējat samazināt ķermeņa tauku daudzumuuzlabot īstermiņa vai ilgtermiņa veselībavai dod savu smadzenes stimuls vai visas iepriekš minētās! Ja esat gatavs uzņemties saistības ar savu veselību un ķermeni, DoFasting lietotne var palīdzēt sasniegt visus šos mērķus.

Vienas dienas badošanās

Kā sākt Foto: Pexels Gavēšana sākumā ir grūtāka nekā tad, kad to esat darījis kādu laiku. Kā sadedzināt kuņģa taukus mājās cilvēki tiek izslēgti, kad viņi pirmo reizi sāk darbu, un ātri padodas. Tāpēc tāds pakalpojums kā DoFasting ir tik noderīga. Tas uztur jūs uz pareizā ceļa un ir apņēmies darboties. Atteikties no kaut kā ir grūtāk, kad esat sevi apņēmies ievērot režīmu.

Kāpēc ir šis? Nu, tāpat kā ar lielāko daļu izmaiņu, kuras mēs sev nododam, arī mūsu ķermeņiem ir vajadzīgs laiks pielāgoties. Ja mēs gadu desmitiem esam ēduši no rīta, pēcpusdienā un vakarā, tas ir daudz nosacījumu, kas mūsu ķermenim ir jāatsakās.

Ir nepieciešams laiks, lai pārtrauktu ieradumu, un mūsu ķermenis nezina, ka mēs esam nolēmuši uzņemt periodisku badošanos.

Bet viņi panāks, ja mēs būsim gatavi pielikt pūles. Ja esat gatavs sākt darbu, iegūstiet DoFasting lietotne oficiāli sākt savu IF ceļojumu.

vai periodisks badošanās sadedzina taukus

Ikdienas gavēņa sīkums Foto: Pexels Vai īsti nezināt, ar ko sākt? Izdomājiet, cik vai periodisks badošanās sadedzina taukus jūs pavadāt ēdot un cik stundas jūs dabiski gavējat katru dienu.

Gavēņa dienas ir lieliski palīgi cīņā pret lieko svaru un ķermeņa stāvokļa uzlabošanā. Badošanās dienu rezultāts dažreiz ir taustāmāks nekā visefektīvākā diēta svara zaudēšanai.

Piemēram, jūs varētu ēst brokastis pulkstenpusdienas pusdienlaikā, vakariņas pulksten 18 un desertu pulksten Tas nozīmētu, ka jūs ēdat aptuveni 13 stundas katru dienu un gavējat apmēram Kad esat ieguvis šo informāciju, sāciet pakāpeniski palielināt badošanās periodu, līdz sasniegsiet vēlamo badošanās grafiku.

Tas viss var būt mazliet grūts, un tieši šeit ir jāpiesaista palīdzība DoFasting absolūti tev noderēs. Ja jūs izlaižat brokastis, no rīta dzeriet melnu kafiju, karstu tēju vai ūdeni.

vai periodisks badošanās sadedzina taukus

Šķidruma piešķiršana ķermenim palīdz justies pilnvērtīgai un arī kofeīna uzpūšanās nekaitēs. Deivids un Viktorija Bekhema sadalījās Sākumā varēja justies vairāk noguris vai enerģijas trūkums. Tas ir normāliun ir ieteicams turēties pie tā, veicot korekciju izmantojot DoFastingprotams!

Komplikācijas pēc procedūras Termins "periodiska badošanās" nozīmē to, ka bez ēdiena ilgu laiku. Atšķirību starp pēdējo ēdienu pirms nakts gulēšanas un brokastīm sauc par izsalkumu, starp brokastīm un vakariņām - pārtiku. Pastāv teorija, ka pirmā posma pagarināšana un otrās griešanas, cilvēks stiprina viņa veselību, veiksmīgāk cīnās pret slimībām, stabilizē svaru.

Kad jūsu ķermenis pie tā pierod un mainās enerģijas izmantošanas veids, pastāv lielas izredzes, ka jūsu enerģija to faktiski izmantos vai periodisks badošanās sadedzina taukusun jūs labprāt gūsiet labumu no laika, ko veltāt pielāgošanai.

Pārtraukta badošanās var likties mazliet dīvaini, lai sāktu.

Padomi, kā sākt diētas tendences Slavenības zvēr - Gossip Cop - Jaunumi

Bet ar laiku, centību un palīdzību no DoFastingjūs īsā laikā būsiet IF profesionālis un pārveidosiet. Iesāciet savu jauno badošanās ieradumu. Pierakstieties šodien.