Ķermeņa tauku zudums bet ne svars, Ārstēšanas metodes

Tas mani noved pie mana nākamā punkta - 8. Nepietiek tikai iedot bukletiņu ar informāciju par produktu uzturvērtību un cerēt, ka viss notiks.

Kāds ir iemesls?

Tāpēc ieteicams tievēt lēni un stabili,uzņemot organismam visas nepieciešamās uzturvielas,kuras nodrošinās normālu organisma funkcionēšanu. Organismam šīs trieciena diētas ar skopu uzturvielu daudzumu ir milzīgs šoks.

Tieši tāpēc arī apgalvojums, ka pēc ātrajām diētām svars atgriežas dubultīgi, ir patiess, yoyo efekts, Tev atliks trīs iespējas: 1.

Ēst visu dzīvi bietes ar vārītām olām un graut savu kā mentālo tā fizisko veselību; 2. Griezties pie ārsta, dietologa, uztura speciālista; 3. Nāksies piekopt veselīgu dzīvesveidu, regulāras sportiskās aktivitātes, sabalansēts uzturs un cerēt, ka organisms pats visu saliks pa vietām; Lai mūsu organisms funkcionētu, ir vajadzīgas visas uzturvielas — olbaltumvielas, ogļhidrāti, tauki,šķiedrvielas kā arī vitamīni un minerālvielas, ja mēs ātro diētu rezultātā neuzņemam kaut ko no nepieciešamā, tad ir jāsaprot, ka organisma normāla funkcionēšana tiek izjaukta un sekas būs garantētas.

  • Par svara zudums nedēļā ir 7 kg mājās: diēta, izmantot
  • Ātrā svara zudums klb

Visiem zināmska 1 kg tauku satur kcal. Ja deficīts ir Kcaltad varam nomest kilogramu nedēļā. Šāds svara zudums ar šādu kaloriju deficītu nerada blakusparādības nogurums, bezspēks, miegs, u. Tas no teorijas, pēc pieredzes ir tā, jo lielāks ir starta svars, jo labāk iet nost, jo tas ir mazāks, jo grūtāk iet nost, tas ir diezgan vienkārši. Rezultātā zaudējot šos rezerves gramus glikogēna mēs reizē zaudējam arī ūdeni gr x 4gr ūdens.

Tātad rezultātā mēs zaudējam gr 1,2kg. Pieaugušajiem olbaltumu trūkuma dēļ rodas muskuļu vājums, miegainība, samazinās spēja pretoties infekcijām. Tagad izdari secinājumus!

ķermeņa tauku zudums bet ne svars

Tagad pie tauku dedzināšanas, tomēr pienāk brīdis,kad organisms sāk dedzināt taukus,bet tas notiek pēc tam,kad tas vispirms ir izmantojis to pašu pieminēto glikogēnu, kas atrodas mūsu muskuļos un aknās, olbaltumvielas no asinīm, olbaltumvielu rezerves no aknām un tauku rezerves no muskuļiem, olbaltumvielas no muskuļiem — to visu organisms var izmantot pirms ķerties klāt tieši zemādas tauku izmantošanai dedzināšanai kā enerģijas avotam.

Ja tomēr izdomā piekopt, ko tādu, tad atceries,ka ketonvielu ķermeņa tauku zudums bet ne svars asinīs ir palielinās reizes, tas ir īpaši nelabvēlīgi un bīstami, tāpēc pats svarīgākais un būtiskākais noteikums, ievērojot ekstrēmas diētas, ir dzert daudz ūdeni, vismaz 3 litrus dienā, lai visas sliktās vielas tiktu izskalotas.

Un zini,ka šādas diētas atstāj sekas uz veselību un organismu kopumā ādas, zobu, matu, nagu stāvokļa pasliktināšanās,hormonālās sistēmas izmaiņas, bezspēks, bezmiegs,nogurums,migrēna u.

Vai piena produktu likvidēšana palīdz zaudēt svaru - kā uzrunāt

Sabalansēnts,pilnvērtīgs uzturs un fiziskas aktivitātes liks justies labi,izskatīties labi un dzīvot pilnvērtīgu dzīvi. Vai drīkst ēst augļus vakarā? Cik daudz arbūza, ķiršu u. Vai varu ēst sezonālās ogas? Kas ir augļu cukurs?

Saistītie raksti

Šādus un citus jautājumus es saņemu ik dienas, daudziem cilvēkiem nav īsti skaidrs, kas ir augļu cukurs fruktozekā augļi mums palīdz, nepalīdz cīnīties ar lieko svaru; Augļi un ogas ir lielisks vitamīnu, minerālvielu, balastvielu avots, tūlīt ir septembris, kazeņu laiks, vai zināji ,ka šīs ogas ir bagātas ar C,K,E vitamīniem, folskābi, dzelzi, antioksidantiem u. Saprotamā valodā izspēlēsim 5 scenārijus.

Vakarā niez pirkstiņi, Tu apēd, pieņemsim, ābolug ābola ir 10g cukura, kuri dod Tev ogļhidrātu lādiņu, Tu ieslēdz TVskaties Kobru, kamēr Semīrs ķer sliktos, Tavi uzņemtie 10g cukura veido enerģijas pārpalikumu, jo Tu nekusties, nepatērē šo enerģiju -TAUKI. Tu pa dienu apēd gurķi, Tu kusties, staigā, domā, Tev nepieciešama enerģija, g gurķa ir 3. Tu ej sportot, 30 min. Viss ir vienkārši, augļi ir labi, augļi ir bagāti ar vitamīniem, vienkārši Tev ir jāsaprot, kad Tu drīksti un ,kad organismam ir nepieciešami augļi ,jo Auglis ir enerģija ,kuru Tu uzņem.

Lai mēs saprastu to, es Tev izstāstīšu ,kas ir GI glikēmiskais indekss : Glikēmiskais indekss raksturo ogļhidrātu uzsūkšanās ātrumu, respektīvi to, cik ātri tie gremošanas traktā sadalās ķermeņa tauku zudums bet ne svars uzsūcas, jo augstāks GI ,jo ātrāk ātrāk rodās enerģija,paugstinās cukura līmenis asinīs.

ķermeņa tauku zudums bet ne svars

Saprotamā valodā, ir ātrie un lēnie ogļhidrāti,lasi tālāk, sapratīsi. Ja mēs vēlamies kontrolēt vai samazināt svaru, tad jāizvēlas produkti ar zemāko GI. Par piemēru ņemam arbūzu un tos pašus ābolus.

Kas notiek ar jūsu ķermeni, atsakoties no piena produktiem?

Mellenes, uzturvielas ziņā tās ir vienas no vērtīgākajām ogām un tici man, neviens nav palicis resns ēdot mellenes; Avenes, pilnas ar škiedrvielām un c vitamīnu; Dzērvenes, te viss ir skaidrs bez komentēšanas.

Un ogām GI nav tik augsts kā gribētos domāt, pieņemsim zemenēm tas ir 32kas vērtējams kā zems. Ogas ir super našķis, bet kā jau ar visu dzīvē, kas par daudz, tas par sliktu. Tas ,ko es gribu pateikt, king cobra tauku zudums ogas, sezonālie augļi jāēd un tas arī ir FAKTS, vienkārši pa vakariem necensties apēst visu kasti ar zemenēm un cerēt uz bitītes vidukli.

Pēdējā lieta ir dienas kopējā kaloritāte, japieņemsim, Tava kopējā vielmaiņa ir Kcal un Tu uzņem Kcal, loģiski, ka nāks klāt liekais svars, jo ir kaloriju proficīts, ja Tu uzņem mazāk, tad veidojās deficīts un liekais svars sāks kust kā ledus pavasarī — tik vienkārši!

ķermeņa tauku zudums bet ne svars